Nu bijna een jaar gestopt met de pil...(zie onderschrift) Ik gebruikte mercilon, een lichte pil en had meteen weer een 'normale' cyclus daarna... Als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik idd wel weer een testje doen...maar als ie nega is weet ik dus nog niks en moet ik evengoed de kaakchirurg afbellen, wil dat risico niet nemen...
Nee dat is ook wel weer zo. Hee heitje, ik hoop dat je morgenvroeg gaat opkijken, in de juiste zin des woords.
je weet dat je cyclus gemiddeld 1 jaar nodig heeft om te herstellen van de pil......dus kan best dat hij onregelmatig word opeens (kijk naar mijn onderschrift) laatste jaar is hij echt te vertrouwen
hee dames ik ga ervan door, fijne avond en tot morgen (misschien nog tot vanavond) Doei allemaal *rimar zwaait naar iedereen*
dames jullie ook allemaal een hele fijne avond! als ik kan onthouden welke film het is vanavond, horen jullie het morgen, ben namelijk niet zo goed in zo'n dingen onthouden!
Oeee altijd leuk, kletsen over trouwjurken!! Ik ben alweer bijna anderhalf jaar getrouwd Ik heb (maar ) 3 jurken gepast, maar, heel cliché...de eerste jurk is het geworden! ( volgensmij staat er een picca in mijn album!)
HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Ik geloof dat er hier wat nodig is... knuff!
das een goede binnenkomer *vangt HCG* Hoe is het hier dames! kan iemand een samenvatting geven?? Er is wel heel veel gekletst.....
Uhh samenvatting vanaf wanneer? Ben er niet de hele tijd bijgeweest maar wel veel bijgelezen... Yootje heeft foto's geplaatst van hun toekomstige woonruimte Zethu mag op sollicitatiegesprek komen in het ziekenhuislab Meeaan komt om van de spanning want ze had een aantal druppels bloed op innesteldag Dani86 is weer terug van weggeweest en kwam met goed nieuws dat ze op de wachtlijst komt voor een maagband Rimar heeft een kruis van FF We zijn aan het pimpampetten geweest En verder weet ik het ff niet meer hoor! Oh ja, ik ben nog niet ongi maar wel ongi-kramp en nega test gister dus die is onderweg..en morgen moet ik dan naar de kaakchirurg voor mn 2 verstandskiezen! En hoe is het met jou?
Hey Heitje! Thnx!! bah kaakchirurg... heel veel succes morgen en jammer van je nega test...... *KNUFF* @ hier: heb gisteren met hummie afgesproken dat we zaterdag gaan testen als mijn temp hoog blijft (duim duim) dus spannend!!
Nog steeds niet ongi? Hier ook niet hoor, mn baarmoedermond zit nog potdicht... Vanmiddag getest en weer heel licht posi, maar wel ietsje duidelijker... en dat met middagplas.. Hoopte dat jij ondertussen ook misschien wel een posi test zou hebben. Knuf!