ik had alleen last van wat zeurderigs vannochtend maar het was niet zo erg als gister avond pfffff... dat was echt niet normaal, het scheelde niet veel of ik had me zelf naar de dokters centrale gestuurd
even nog een vraagje... wie had er nou ook al weer dat vrouwen uitje gister?? kan het niet terug vinden
Nou ik heb de afgelopen 9 weken door me moeheid van me zwangerschap helemaal niks kunnen doen dus ik werd wakker met mega veel energie dus had zoiets laat me iets doen voor ik weer instort .
ikke! ben naar ladies night geweest in de bios met mijn zusje en een vriendin van haar! was hartstikke gezellig!
Zo dat viel allemaal best wel mee maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe het nu met heitje is, of ze nu ongi is geworden of niet en dat ze dan een testje gaat doen??
ow oke want ik was gister met MRmeeaan uit eten *lekker spontaan * en daar was een clupje vrouwen en dacht misschien???? maar dit waren er een stuk of 12
graag gedaan! ik vind het echt super, *yootje wilt ook baby/kinderkleertjes maken!* gelukkig woont er op het kasteel een beebje van bijna 7 maanden en een meisje van een jaar of 8, volgens mij! denk dat ik voor hun maar vast ga oefenen. oh ja, yootje zou yootje niet zijn, als ze gisteravond niet meteen haar nieuwe broek had aangedaan! ik heb leuke reacties gekregen.... word ik altijd een beetje trots op mezelf!
hahaha, maar jij zult vast niet in Limburg uitgegeten hebben! oh ja, en er zaten bij ons 140 vrouwen in de zaal! de film was ook erg leuk: Couples retreat! was een voorpremière....
hier schijnt heerlijk het zonnetje! dat wordt een wandeling vanmiddag, als het zonnetje blijft schijnen vanmiddag!
nog 3 nachtjes slapen, en dan kan ik mijn locatie veranderen! yoehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een echte vrouwenkomedie! op sommige momenten lagen we echt helemaal in een deuk! hij ging over 4 koppels die per ongeluk op een eiland kwamen voor relatietherapie, terwijl zij daar juist voor de fun op vakantie wilden! maar je moet hem gewoon zien! ik ga verder niets verklappen!
Ja dat is leuk als je leuke reacties krijgt op je creaties. De broek was veel werk, op de foto is het niet goed zichtbaar, maar iedere pijp bestaat aan de bovenkant uit 6 banen, doorgestikt en al. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het haar allemaal zal staan. Vanavond shirt op stof leggen, knippen en ik ben dan naar les dus misschien dat ik de dame daar eventjes lief aan ga kijken en haar coverstitch ga gebruiken voor de onderkant mouwen en shirt en de halslijn, dan hoef ik hem alleen nog maar de locken en sierprint erop te strijken en klaar. Dan kan ze hem dit weekend evt al aan, joepie. Hihihi En het is zeker leuk om te gaan oefenen voor die kleintjes op het kasteel, dan is het ook maar goed dat je een tafel in je kamer hebt waar je achter kunt zitten te naaien Ik denk ook dat mocht het ooit raak zijn bij mij ik ook helemaal losga, leuke babypakjes enzo.