Wij gaan volgende maand met vrienden naar komt een vrouw bij de dokter, is wel heftig, maar lijkt me wel een hele mooie film. Hoop alleen wel dat ik het droog kan houden, ben nogal een emo film kijker
Hihihi, gewoon goed je best doen, veel klussen en wie weet ................ik hoop het zo voor je meid
ja dat moet echt een goede film zijn, wil ik ook nog zien. en ik ben ook zo'n type die niet zonder een doos tissues een jank film gaat kijken haha
zouden we dan toch last van een innesteling hebben? Ik hoop het zo, en dat het niet iets anders is. Het wordt weer zo'n lange wachtperiode
ik weet het niet maar het lijkt me niet dat, dat zo'n pijn moet doen toch??? (iemand ervaring?) ik kroop gister nog net niet over de grond van de pijn.. en dat is absoluut niet overdreven
Misschien toch hetgeen ricmar hierover zei, ik zou het wel in de gaten blijven houden. Het probleem is oa dat niemand gelijk is en iedere cyclus ook anders kan verlopen qua symptomen dan. Hou jij ook iets bij in bijvoorbeeld www.mijnkalender.net oid. Ik doe dat nl wel, want over een week weet jij niet alle symptomen meer en zo is het gemakkelijker terug te lezen
ja, het zijn nu echt de laatste dingen, vandaag de keuken, behalve een paar bordejs dan, omdat we wel nog moeten ontbijten en lunchen natuurlijk..... in elke kamer staan nu dozen, nu is het echt!
dat houd je niet droog, heb ik gister al voorstukjes van gezien, en toen had ik al zoiets van..........