Het is maar goed dat het licht gedimt is tijdens het draaien van die film maar zal vantevoren de rest wel waarschuwen dat het bij mij hoogstwaarschijnlijk zal gaan regenen.
ja en ook nog nederlandse films, zijn laatst naar de storm geweest, daar heb ik die trailers ook gezien, had gelijk al zoiets van daar wil ik ook heen
we hebben zo'n kleinste maat vrachtauto besteld, die we zelf kunnen rijden met laadklep, ook is er al een steekwagen geregeld. de kamer ligt op de eerste verdieping, bereikbaar via en trap! de vriend van mijn zusje en Tijs zijn broertje helpen mee met verhuizen. op het terrein daar lopen ook verschillende mannen rond die we nog eventueel kunnen vragen. mijn vader en Tijs zijn vader komen ook helpen, zij rijden zaterdag eerst nog hier naar de stort en 's middags rijden zij met de stationwagen een keer mee! daar past ook veel in! ik zelf blijf met mijn moeder hier, om het huis meteen te poetsen, zodat we hier verder niet meer terug hoeven, behalve dan met de sleutel inleveren.
nee, maar zij is meestal later op de ochtend pas hier! ik weet ook niet hoe laat ze de afspraak eigenlijk heeft staan met de kaakchirurg!
Nee ook nog niks van Heitje gehoord, maar als ze naar de kaakchirurg is gegaan kan het nog wel ff duren denk ik!
jawel maar omdat ze nog steeds niet ongi was gisteren zou ze vanmorgen gaan testen tenzij de rode duivels wel langs waren gekomen, vandaar, en ze zou de kaakchirurg af gaan zeggen als ze niet ongi was, dus daarom was ik ook zo benieuwd.
Hij zit nog boven de lijn, en heb je later dan anders getest, aan het open rondje te zien, die temp wil wel eens afwijken nl.
arme arme arme heitje Bekijk bijlage 29557 begin gelijk me duimen... (tijdens de koffie, nu dus. tot zo)