Nou tot strakjes dan maar Ik denk dat heitje zich vanzelf wel zal gaan melden (hoop dat alles goed is)
Wat zijn jullie toch schatten!!! Ben nog niet naar de kaakchirurg geweest hoor, ben vanmiddag om 3 uur aan de beurt! Vanmorgen weer lage temp maar ook weer getest omdat ik nog steeds geen bloed heb gezien...loop al heel druk in huis te doen om mn ongi los te krijgen want wil nu echt niet afbellen! Maar als ik zo mn krampen voel kan het nou toch écht niet lang meer duren lijkt mij.... (stom he, zo zit je te hopen dat je niet ongi wordt, en zo inene hoop ik weer heel hard dat ik wel ongi word... :S ) Hoe is het met jullie? Lees dat Meeaan last heeft van flinke krampen? Dat is vervelend meis.. Goed dat je een afsrpaak hebt gemaakt met je HA, ik hoop dat het niks is en dat er gewoon een baby-explosie heeft plaatsgevonden in je buik..
Gelukkig is heitje er weer, ga je nog naar de kaakchirug, zag dat je temp wel nog iets gekelderd was maar nog steeds geen ongi. Heb je nog getest vanmorgen dan?? Oh ja en deze is ook nog voor jou. Bekijk bijlage 29564
Weten jullie nog dat ik gisteren zo kwaad was over dat stukje dierenleed??? Zie hier het vervolg erop, ik voel me nu wat beter, was er gisteren beroerd van dat wil je niet weten, zo boos en kwaad dat ik was, ik kookte echt inwendig. Van brug gegooide hond leeft - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
Ja dat was mn langste...maar weet zeker dat het vandaag echt komt dus ga gewoon naar de kaakchirurg... lekker.. heb ik pijn in mn buik, én in mn waffel..
Dat was ook de voorspelling van vandaag, storm. Ga je alleen heitje?? Met zoiets neem ik altijd liever iemand mee (bij voorkeur met rijbewijs) en dan lekker met de auto