En hoogstwaarschijnlijk krijg je wel iets mee tegen de pijn, en die vanuit het ziekenhuis zijn heftiger dan wat je bij de drogist kunt kopen, maar ze helpen wel en dat is het voornaamste. Maar het is geen medicatie die je bij een zwangerschap moet gebruiken. Hmmm toch maar een heitje moet ongi worden dansje in gaan zetten? Wat jij?
Rimar ik ga het niet lezen maar de titel zegt genoeg..heb het gister wel gelezen maar het filmpje niet gestart hoor, kan daar ook vreselijk boos om worden... Was vannacht tijdens het lezen van mn boek (rendez-vous van Esther Verhoef) ook helemaal van slag. Bij het begin van de hoofdstukken staan soms korte verhaaltjes die compleet ergens anders over gaan...dit ging over het jaar 1250 waarin een man zijn baby afstond aan andere mensen, maar die mensen lieten het baby'tje in een mandje ergens achter. De man wandelde met zijn geliefde hond in het bos en opeens ging de hond ervandoor. Hij achter die hond aan en toen de hond later op hem af kwam rennen, zat zn snuit onder het bloed. De man rende richting de plek waar de hond vandaan kwam en zag het baby-mandje besmeurd met bloed. Hij maakte gelijk zijn eigen hond af want dit vergaf hij hem nooit! Toen de hond dood was, hoorde hij ineens de baby huilen...vlak naast de baby lag een dode wolf, ook onder het bloed... Pff heb er echt een uur van wakker gelegen! Moraal van het verhaal: nooit te snel je eigen conclusies trekken!
Heb besloten om alleen te gaan omdat zij van mijn kinderwens afweten en mn omgeving niet (behalve mrHeitje natuurlijk maar die is aan het werk). Ik heb afgesproken dat als het niet gaat daarna, dat hij me ophaalt van zn werk. Normaal is ie 16.15uur klaar maar nu pas later want hij heeft een vergadering..Hopen dus dat het bij mij ook uitloopt... of als ik me goed voel ga ik gewoon met de bus naar huis, is 10 minuutjes...alleen moet vanuit het ziekenhuis ook 10min lopen naar de bus want de standplaats is ineens veranderd :S Kom maar op met dat ongi-dansje!
Ohhh dat is pas heftig zeg, kan me voorstellen dat je niet hebt kunnen slapen. Als ik het al lees krijg ik al kippenvel. Maar die hond waar ik het gisteren dus over had, die leeft dus nog, is gevonden door een voorbijganger en naar een dierenarts gebracht. De dader is ook al geidentificeerd, het is nu nog een kwestie van tijd dat ze hem kunnen aanhouden en aanklagen + nog een gepeperde rekening van de dierenarts lijkt mij zo.
Dat komt wel goed, heb ook al chloorhexidine bij de drogist gehaald om mee te spoelen en de kaakchirurg zei de vorige keer ook iets over pijnstilling..alleen ligt mijn spiegel erg hoog...ibuprofen zijn echt snoepjes voor mij.. Heb in mn leven al zoveel zware medicatie gehad, daarom is mn spiegel zo hoog... alleen nu al een hele tijd niks meer gehad (zelfs geen paracetamol) dus hoop dat alles uit mn systeem is en ik aan een wat zwaardere ibu straks genoeg heb
Zorg dan wel dat je een dichte sjaal bij je hebt om evt tijdens het buiten zijn je mond af te kunnen schermen, die wind is dan niet fijn, en je mond stijf dicht te houden. *rimar trekt het oerlelijke rode tutupakje aan van heitje inclusief de lelijke rode spitzen en begint (zij het met ietwat tegenzin) aan het ongi-is-welkom-bij-heitje-dansje*
aha heeey Heitje het heeft gewerkt dus, ik zag dat er in de laatste 20min een heleboel afgeknuffeld is.. ff terug lezen dus
Hear hear, ik denk ook dat hij zich beter aan kan geven voordat ze hem vinden (en daar bedoel ik niet de politie mee), anders gaat dat denk ik inderdaad gebeuren, en dan verhoudingsgewijs een net zo hoge brug uitzoeken, bij voorkeur met koude rivier eronder, 1tje met een goede doorstroming. Oh, rimar foei, wat weer verkeerde gedachten.
Ja een sjaal had ik ook bedacht..jammer dat mn gebreide sjaal nog niet af is, anders kon ik die meenemen! *denkt: zal ik hem afredden voor 3 uur als ik nu begin?* Staat je goed Rimar, die rode tutu!
Nee niks verkeerde gedachten! En de brug moet hoger zijn want die man is groter dan die hond! En laat hem maar neerstorten op een aantal scherpe harde keien! Sorry maar zo'n iemand gun ik niks goeds meer...
heitje ik zou ook wat opkikkertjes en vla enz kopen want toen mijn verstandskiezen er toen ik 18 was er uit moesten kon ik niet goed eten En ik zou elke 6 uur een paracetemol nemen om een buffer op te bouwen miss zelfs al een nemen voor je weg gaat zijn maar tips hoor