Nou dacht het niet, zo'n charmant figuur heb ik niet hoor, dr moeten eerst een aanzienlijk aantal zumbalessen voor volgen ben ik bang. En ik weet niet hoe snel je kunt breien............
hey dames!! kom me héél ff melden. druk druk hier.. weet niet of ik alles teruggelezen ga krijgen. iemand 'n update? en hoe ist voor de rest hier?
Heb gister de hele zuivel-afdeling van de supermarkt leeggekocht Heb mrHeitje duidelijk gemaakt dat 1 vak in de koelkast speciaal voor mij is, haha! Staat vol met kwark, yoghurt, vla, fruitdrankjes en danoontje Heb ook soep gehaald, appelmoes en een tilapia-filetje (ook lekker zacht) en voor vriendje kant-en-klaarmaaltijden zodat ik niet hoef te koken (hij gaat echt niet koken voor zichzelf alleen). Dus ben goed voorbereid! Zit ook al te denken idd om al een pijnstiller te nemen (gelijk voor mn ongi-pijn ook)
ja ik gaat morgen even naar de dokter, maar das zo'n vervangend arts (dokter weer eens afwezig) niet dat, dat zo erg is maar ik heb toch liever m'n eigen huisarts, weet niet maar das toch wel wat vertrouwder
Nee dat duurt inderdaad iets langer, helemaal als je ook nog steeds hier bent. Heb je geen andere sjaal die je kunt gebruiken
Weet je dat ik gister 5 minuten lang stond te treuzelen voor de vriesdeuren bij de supermarkt? Haha toch maar niet gedaan...ach vriendje kan ik anders ook heensturen, mocht het 'nodig' zijn... Heb nog een pashmina sjaal en ergens ook een andere warmere wollen maar heb geen idee waar die ligt!