ja maar wol gaat pluizen, en het blijft toch een openwond, en ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is zo dicht bij je mond
Haha welnee.... heb vorige keer al gesprek gehad over wat ze precies gaan doen... komt erop neer dat eerst mn tandvlees eraf wordt gesneden, dan wordt mn kies eerst in 2en gesneden en dan gaan ze de rest eruit beitelen... dus weet dat ze er lekker in gaan hakken hoor!
Is iedereen nou ineens weg? Heb ik jullie afgeschrikt met mijn horror-tandarts-verhaal? Haha ik ga er ook maar es vandoor, wil nog het huis aan kant voor ik aan de beurt ben! Laterrrrr!!
nou ik ga maar even lunchen, tis hier zoooo druk... *Danny de munck - "ik voel me zo verdomd alleen" afspeeld*
zo, bijgelezen.. *kijkt trots rond en beseft dat ze in zichzelf aan 't tetteren is* nou, dan ben ik er weer mee weg. pauze is net om.. succes morgen bij de dokter meeaan en Heitje bij de kaakchirurg! (weet niet meer precies wanneer, ook morgen?) en de rest succes met 't wachten (hier alles ok, alleen heel misselijk en barstende hoofdpijn, maar daar zit 't zoontje voor iets tussen.. wou niet slapen vannacht)
Hee die symptomen komen me bekend voor, maar ik was om 3 uur wakker, hoorde de wekker van manlief en wilde deze uitdoen, kon daarna eerst niet meer in slaap komen en toen om 6 uur mijn wekker afging had ik echt zoiets van: neeeeeeeeee dat wil ik niet. Heb ook hoofdpijn en ben misselijk, heb net een paracetamol ingenomen, ik moet toch iets.
Hoi allemaal, Als ik me niet vergis mag ik me hier ook melden... We zijn net gestart voor onze tweede kleine en dit was de eerste "onveilige" cyclus. Probleem is alleen dat mijn cyclus heel onregelmatig is, dus 't wordt lastig. De vorige keer was het na het stoppen met de pil redelijk snel raak. (In maart gestopt, in juli positief getest) Nu heb ik geen pil gebruikt....dus we gaan lekkere spannende tijden tegemoet.
Je komt toch nog wel eventjes melden dat je weggaat, kunnen we je nog eventjes veel sterkte toewensen enzo
Hallo en welkom in het kippenhok, het is nu nog vrij rustig maar dat kan soms maar zo veranderen hoor.