hoooooiiiiii, ben ik weer! welkom Jollie78! jij bent dus bezig voor de tweede, leuk! hoe oud is je eerste?
welkom hier is het zeker soms erg rustig en soms niet bij te houden en iedereen is erg lief voor elkaar geen jaloezie en haat hier
heel gezellig, we zien elkaar niet zo heel vaak, maar de gesprekken die we hebben zijn altijd wel lachen!
Nou hartstikke leuk toch??? Vanaf volgende week is de afstand wel weer een stukje groter, alleen wel een mooiere omgeving, voor een evt. volgend bezoek
Ik zit hier met lange tanden een broodje naar binnen te werken, ben giga misselijk, hoop dat ik het binnen hou. Meestal als ik wat misselijk ben dan is het vaak weer over na het eten van een broodje oid maar nu........ben echt een brood eter alleen denk ik niet dat mijn broodtrommel leeg zal gaan vandaag, bleeeeeeeeeeeeeeh
ja dat klopt, ben ook blij dat we elkaar nu van te voren nog even gezien en gesproken hebben. Hij heeft nu wel zoiets van, ik wacht de uitnodiging wel af. zeker omdat wij het gewoon hartstikke druk gaan krijgen in het begin vooral! wanneer het apartement klaar is, wil ik eigenlijk ook pas echt mensen uitnodigen!
dat is inderdaad niet fijn, eet maar gewoon wat je op kunt, maar ga jezelf niet ziek eten! succes ermee!!
ja, ik heb al 'n dafalganneke ingenomen deze morgen, maar die is al lang uitgewerkt.. sebiet missch nog eentje.. tijdens 't eten van m'n broodje voelde ik me beter, maar bijna direct erna was 't weer om zeep
hahahaha, wil ik een eitje gaan bakken, staan er geen pannen meer in de kast!!!! heb ik vanochtend al allemaal ingepakt, gelukkig heb ik alles op de dozen geschreven, wat waar in zit! *yootje even pan zoeken*
Hey Jollie! welkom! en meteen al zo spannend! je mag over 2 dagen testen zie ik.. en? Ga je 't ook doen? of even uitstellen? (of klopt je banner niet )
Dat is ook logisch ja, nu is/wordt het meer een beetje behelpen enzo. Het zal ook zeker wennen zijn allemaal, alles opstarten, kijken hoe e.e.a. zal gaan verlopen. Het is niet niks hoor, het runnen van een keuken en daarnaast je eigen woonplek creeeren.
Nou bij mij helpt het niet, dwing mezelf wel iets te eten, ander wordt ik straks misselijk omdat ik te weinig gegeten heb. Ben nogal gevoelig voor geihonger nl Maar wie weet houdt deze misselijkheid wel iets anders in........
Kwam alleen dat ff melden..sorry! Vergeef me! Ben nl ook wat cdtjes aan het branden en kan niet allebei tegelijk + ik moet nog steeds schoonmaken en sjaal zoeken! Als ik me goed voel kom ik later in de middag/avond nog wel even hier kijken!!
Zeker dat het dansje heeft geholpen! Hij was ook zooo realistisch dit keer! Zag rimar helemaal voor me hihi