Rimar is blij voor heitje (en voor zichzelf, kan eindelijk die tutu uitgetrokken worden en weer mijn normale kleren aan). Heb je al wel een pijnstiller genomen nu, zodat die alvast kan inwerken??
ja, maar dat lijkt me toch wel heel snel (subke probeert 't hoofd koel te houden ) ben bij Tygo ook héél misselijk geweest, maar echt pas na m'n NOD
als ik het erf van mijn moeder en het is raak, dan ben ik 9 maanden lang beroerd en misselijk. Er zit 1 voordeel aan voor mij dan en dat is dat ik er slanker uitkom als dat ik erin ga.
alé, dan zal ik hopen dat jouw misselijkheid daarvan komt @meeaan: hpe is 't met je buikpijn? beter? erger?
vriendje belde net, hij probeert wat eerder klaar te zijn met werken! dan kunnen we vanavond gaan vieren dat we beide werkloos zijn.....
ja we zullen het hopen en zien, maar ik wil niet gaan zweven hoor *rimar pakt een stuk touw en zet haarzelf vast met beide benen op de grond* zo en nu gewoon realistisch in alle rust nog 10 dagen wachten, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh
kijk dat zijn nog eens ideeen zeg, en laat me raden, aan de telefoon stelde hij zich voor als Koos, Koos Werkeloos???
Wat bij jou het beste werkt, als ik naar mezelf redeneer dan werkt ibu beter dan para, maar als ik de wachtperiode zit dan neem ik geen ibu, lastig niet??
dames, ze staan hier allemaal aan mijne kop te zagen vandaag heb echt geen tijd meer voor ZP tot morgen,.. hoop ik! snif..
haha, nee nog net niet! het zal ook maar van korte duur zijn, aangezien we volgende week alweer beginnen met werken! we zullen het nu maar als vakantie zien, hebben we ook allang niet meer samen gehad! alleen zal het geen ontspanningsvakantie worden.....