wij hebben nog niet eens een samenlevingscontract, maar ik zou er als ik jou was, ook iets speciaals van maken, een etentje met de getuigen erbij of zo! dat het wel een beetje gevierd wordt....
Mijn mama is naaister geweest en die zegt altijd stof wassen voordat je gaat knippen en doen....anders heb je kans dat het niet meer past of uit model gaat Zelfs koud wassen......
Klopt maar het is binnen 5 minuten klaar dus beetje vreemd gevoel. Ik wil wel een leuke jurk gaan kopen en wat andere leuke dingen. Me schoonvader gaat als het goed is ook mee. en neemt de camera mee dus foto's worden er gemaakt
ik was ook van tevoren alle stofjes waar ik mee aan de slag ga. dat gepuzzel met die ruitjes is inderdaad een uitdaging op zich. ik wil ook geen druk patroon, maar iets moeilijker dan die broek mag wel!
Pfff net me vriend op msn zegt ff tussen neus en druppel;s door dst er een vrachtwagen tegen zijn auto heeft gezeten dus nu heeft hij een leenwagen schrok wel maar gelukkig zat hij er niet in . Dus heeft hij niks .
nog 4500 berichten meis....maar als ik zie dat je hier pas paar dagen bent en al op 500 zit.....whahahahaha
ja ik doe zoooo me best maar ik wordt steeds opgehouden door iets wat mijn werkgever, werk noemt.. zo lukt het natuurlijk nooit ik ga van elende maar weer thee drinken... tot zo *snik snik dramatische cliff-hanger probeerd te creeëren*
ok dan ga ik op naar de elite hahahah...kijken of ik Meaan voor kan blijven maar denk dat dat lastig zal zijn hahaha
zo we gaan pannnenkoeken eten jummie trek in haha echt erg zo lust ik weken niks en zo heb ik trek in van alles
ach de auto word gemaakt op kosten van de verz van de ander en een auto is een stuk blik haha merk wel dat me hormonen hun werk doen want ben meestal erg nuchter maar kreeg nu wel ff tranen haha
nee haha 2 dagen mini bloedverlies gehad en wat buikpijn en me rug doet nu mega pijn vanuit me billen maarja morgen ff navragen hoe dat zit .