mmm....ik ga een lekker kopje chocola met slagroom maken van mel en cacao...heb ik helemaal trek in met dit vieze weer!!!
Ik was het zoals ik het in de toekomst ook ga behandelen, met een fijnwasprogramma, mocht het gaan krimpen dan heb ik dat opgevangen. Ik heb zelfs de tricot al gewassen en in de droger gehad dus dat zal maar zo niet meer gaan krimpen, hihihi
smak, kwijl, hmmmm misschien moet je eens gaan uitdelen? Mijn misselijkheid is toch weer over en de steekjes zijn ook weer nagenoeg weg.
zeker...wij hadden 1,5 uur...mar de vrouw die de dienst deed had haast denk ik...ze raffelde het af....ben best wel boos om geweest.....(later) WE stonden in half uur weer buiten...en alle familie was gevlogen al hahahaha...dus ook geen bordes foto!! De klerk..of hoe heet die vent die iedereen een plaats wijst...was ff vergeten dat wij ook foto's wilden maken...en had gezegd dat iedereen naar huis kon gaan en vanavond op het feest werd verwacht....behalve de mensen die een extra uitnodiging hadden die werden bij het eten verwacht.... :x Dus had ik alleen mijn moeder/vader/schoonmoeder/tante/neef....en dat was het.... En de zaal zat vol!! Waren 60 mensen gekomen..... Vind het nu ik het schrijf nog jammer..... Groetjes, Miranda
Ik ga een meisje uit bed halen!! Ze is al tijdje wakker maar roept niet....hoor ze wel rommelen dus ga maar eens kijken of ze kadootje heeft gemaakt...hahaha.. Meestal als ze stil wakker word....is er een volle luier in het spel...ze wil niet verschoond worden dus roept niet....(gek kind) Groetjes, Miranda