hahahahahah ik wist het hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaha ik wist het hahahahahahahahahahaha hahaha
lynette de tweede jurk vind ik het mooiste, hebben ze hem ook in het paars? zou ik voor mezelf leuk vinden namelijk!
Esprit heeft ook hele leuke dingen én gratis thuislevering (in België toch, maar denk dat 't voor Nederland ook geld)
ik geloof alleen in die kleur maar dat zie ik vast wel als ik ga kijken. Hoop dat hij lekker zit. En hoop stiekem ook in andere kleuren. Ik laat het dan wel even weten mischien met showfoto
hmm daar word ik ook niet vrolijk van, die ene kies is nu wel doodgegaan heeft dit jaar een wortelkanaalbehandeling gehad, hoop dat dat voldoende zal zijn
ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen je kan ook Nederland selecteren en dan leveren ze naar daar.. er staat mégaveel op die website.. ge moet maar ne keer kijken..
grinnik.. ben nog niet weggeraakt.. en ze bellen hier maar met extra werk en nu mailt MrSubke juist dat ie deze avond weggaat met vrienden.. pfft.. ga ik lekker alleen tv kijken.. met een warme choco erbij