Ik kom me hier ook maar eens melden. Ik klets eigenlijk nooit mee bij de NOD fora maar eens moet de eerste keer zijn toch! Mijn NOD is 1 november.Ei had ik afgelopen maandag. Ondekt met ovutest. zijn er meer van jullie die ovutesten gebruiken? Groetjes vriesje
Wat is het stil in ene? Kom vanmiddag maar weer even lang om te kijken. Kwam ik hier even lang om te kwebbelen is niemand er.
goeiemorgen dames .. mag ik me melden in het hello kitty huis ! eindelijk na 55 dagen ongi geworden nu de laatste ronde in voor dat mijn vriendje naar afghanistan gaat voor 5 maanden .. dus hoop echt dat t raak is !!! x lydia
lidia, Vandaag ongi geworden?! Balen zeker.... maar ja beter als nog langer wachten als je het toch word!!! ik ga heel erg voor jullie duimen de laatste ronde voor vetrek... kus
ja ik ben wel blij , had al testen gedaan en wist wel dak niet zwanger was.. dus nu nog 1 ronde voordat ferdi weg moet .. dus ja daarom .. thanxx voor t duimen zullen we nodig hebben
hier ook ff een copy/paste van gisteravond Sorry dames, ben nu pas op zp, ben zo traag vanmorgen. zit hier nog in mijn badjas om 12 uur 's middags! Ik was ook pas om 2 uur thuis Maar het was in 1 woord GEWELDIG!!!! WOW. Ik zou willen dat ik vanavond nog een keer kon gaan man. Parkeren is trouwens wel absurd duur! 10 euries . Om 18.10 ongeveer kon ik naar binnen. Eerst ff naar de wc gerend, want mijn darmen waren weer eens opstandig! En toen een plekkie gezocht. Ik zal waarschijnlijk op zo'n 4-5 m afstand van de uitloper van het podium hebben gestaan. En WOW wat is dat geweldig! We werden tot 8 uur vermaakt door 2 538-dj's (ik ben helemaal kwijt wie het waren). Toen hebben we zo'n 10 minuten moeten wachten tot eerst Paul de Leeuw op kwam. Die heeft 3 liedjes gezongen. En toen Marco. Het barstte echt los! Ik heb een filmpje op youtube gevonden, maar is heel slecht geluid: http://www.youtube.com/watch?v=DpugI3gd9OY Daarna is Jan Smit opgekomen (onder de pijnstillers vw zijn oorontsteking) Die heeft 2 liedjes gezongen. Nadat marco weer liedjes gezongen had , ook nog wat zou je doen met Yes-R, kwamen John Ewbank en Roel VanVelzen (jee wat is die klein zeg!) op. Samen 1 liedje gedaan, en VanVelzen heeft daarna nog 2 liedjes alleen gedaan. En vervolgens Alain Clark 2 liedjes. Uiteraard ook nog het liedje met zijn vader. Marco tussendoor en daarna natuurlijk ook weer wat liedjes gedaan. En toen samen met Guus Meeuwis Dochters. Lieten ze op de achtergrond hun spelende dochters zien. Zo mooi! Trijntje Oosterhuis zong nog 2 liedjes, en toen Edwin Evers. Jee, ik wist niet dat die zo mooi kan zingen. D'r staat ook een filmpje van op youtube! Zoek daar maar op marco Borsato & friends, daar staan al een paar filmpjes van op. Het was een chaos om buiten te komen. Gelukkig kon ik geld terugkrijgen voor de teveel gekochte consumptiemunten. En toen was het wachten tot ik met de pendelbus naar de parkeerplaats gebracht kon worden. het was 12 uur geweest voor ik aan kon rijden. Het stond op de parkeerplaats helemaal vast. Verder alleen een beetje moeite gehad om Arnhem uit te komen, maar het viel best mee. Uiteindelijk was ik om 2 uur thuis!
kom ik weer even kijken is het weer stil. Volgens mij kom ik steeds op het verkeerde moment langs. Ik ga nu even eten misschien dat ik vanavond nog even langs kom om een poging te wagen
Ff mijn banner checken. Volgens mij een vroeg ei deze maand. Ik denk vanavond, vannacht of anders morgen vroeg. Gisteren was de ovu test al positief vandaag nog donkerder. Dus als ik mijn ei voel dan moet ik ff de lijst aanpassen (of iemand voor mij want ik verpruts de lijst) Hoe is het verder hier?? Ik had vandaag een migraine aanval bah, nog net niet spugen maar het zat er niet ver vanaf. Gelukkig ben ik nu weer boven water, wel nog met een wattenhoofd. Beg, volgens mij zijn jij en Kubus de enige die dagelijks komen kletsen. Dat is wel wat anders dan in mei, juni en juli. Toen kon ik dagelijks 40 blz bijlezen, en nu??? 3 in 2 dagen tijd ofzo. Zijn er zoveel dames weg? Of hoe zit het. Misschien dat het wat drukker wordt als we tegen eind okt lopen. Heitje en Kris en Rimar, Ricmar en Yootje. Ben blij dat jullie nog iets te vertellen hebben anders was het helemaal zo stil hier.
maar ja, dat komt ook door die vmk hopelijk komt ie voor dag 28 anders heb ik weer een superlange cyclus
vanmorgen voor FM geweest zit 1 mooi ei ovaaltje van 12-17 mm. vrijdag morgen weer terug voor FM. hopelijk is hij dan goed gegroeid en kan ik die middag de pregnyl zetten en zaterdag avond IUI