tringelingeling hahahaha @charmedknorrie kruidnootje nee dank je!! vind die niet zo lekker! maar moet zeggen dat ik zowiezo de laatste tijd (4/5 dagen) in rare dingen zin heb! normaal vind ik cheeseunion chips heerlijk nu alleen de geur en ik ga over mijn nek!! pfff......
Ik denk dat het voor hen ook hefig is, kijk wij moeten het ondergaan (als het lukt tenminste) en het enige dat zij kunnen doen is stond erbij en kijkt erna. Dat kan ook een behoorlijke impact hebben hoor. Zij zijn net zo goed angstig voor hetgeen komen mag, alleen mannen uiten zich soms wat moeilijker dan vrouwen, daarom ben ik ook zo blij met ZP, is een heerlijke uitlaadklep voor lotgenoten.
Hallo hallo Mag ik er ook nog even bij, deze maand, in het mooie roze huis? Hier is het niet gepland, maar wel vreselijk welkom.... Zit ontzettend in onzekerheid omdat ik het eigenlijk toch wel heel graag wil. Wij hebben al een zoontje, dus als het deze maand raak is, is het onze nummer 2. Iemand trouwens ervaring met de kaartjes van FF en zou iemand dan eens willen kijken? 207070 Ovulation Charts Mijn NOD is trouwens maandag, de 23ste.... Liefs
neeeeeeee lekkkerrrrrrrre warme onderrug, en laat dat nou bij mij ook een zwakke plek zijn, dus ik vind dat wel heel erg lekker hoor
ja, aber ich hatte eine Fehler gemacht Ich hatte ein 0 vergessen und kwam bij ne GSM in België uit whaha!! schaam schaam maar 't is in orde gekomen
hey, welkom! kom er gerust bij moet je ff uitleggen.. 't is niet gepland, maar je hebt wel een ovulatiekaartje?
ehhh we zitten elkaar de kop gek te maken met symptomen en de NOD is pas volgende week meeaan is vanmorgen vanwege heftige buikkrampen bij de HA geweest, krijgt vanmiddag bloedonderzoek en maandag de uitslag. yootje is druk aan het demonteren van meubilair en zoveel mogelijk alles verhuisklaar te zetten. ff denken nog hoor