Hier niet druk? Goh ik vind van wel hoor! Er zijn er zat die veel kletsen hier, en altijd tegen eind oktober word het in een volgend NOD drukker he. Maar ook het word weer winter en dan beginnen er niet zoveel neiuwe meiden met zwanger worden...dat is in de zomer maanden altijd veel meer!!! Hoe is het hier verder met iedereen? Groetjes, MIranda
Jaaaahhaaaaaaaa ik ben altijd laat Hier is ik! Hoe is het hier? Niet veel nieuws zie ik. @ Lydia: Fijn dat je eindelijk ongie ben, nu nog ff knallen de komende maand dan heb je een dikke buik als hij terug komt
Gatver wat ik net trouwens had... Ging ff plassen toen ik thuis kwam en er kwam me een klodder eiwit slijm mee.... zoveel slijm heb ik nog NOOIT bij mezelf gezien iiiieeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw
Wij moeten zelfs nog eten de hutspot staat op. Moet op kwart voor 8 al weer weg dus word niet even lekker relaxen vanavond
Kubus ik zie dat je bent begonnen met tempen. Hier nog steeds geen kruis al heb ik vandaag wel een rommelende buik. Dan toch nog mijn ei vandaag??
Kruis krijg je pas later hoorde ik toch? Misschien dat je, als je temp blijft stijgen, morgen of overmorgen je kruis krijgt. Ik ben inderdaad vanmorgen begonnen met tempen, ben benieuwd!
Daarom wachten nog steeds af. Had gehoopt dat er vandaar een hogere tempstijging zou zijn. Maar goed we geven de moed nog niet op. We klussen gewoon door.
hallo, Mag ik mij hier ook melden. Ik weet niet wanneer ik ongi ga worden. Ff mijn verhaal in het kort: Was de eerste ronde (augustus)gelijk zwanger. Helaas vorige week te horen gekregen dat het mis was.Het vruchtje was 5 a 6 weken terwijl ik er 8 was.We hebben het wel n plaatsje kunnen geven al vind ik het erg jammer. Afgelopen maandag het vruchtje verloren en net naar de gyn geweest voor n echo en alles was schoon. Nu verlies ik nog wel wat bloed net als n menstruatie dat kan nog n week aanhouden en dan kunnen we er weer voor gaan in principe zei de gyn. Maar we doen het even rustig aan. Zo dat was het even in het kort.
hoii goeieavond .. kwam even snel langs ! ik ben er ook altijd wel elke dag zeker n keer ! en als ik tussendoor vrij ben ( voorschoolse opvang en naschoolse ) ben ik er ook altijd n paar uurtjes te vinden maar indd niet echt veel nog om bij te lezen ... das bij okt. meestal wel anders x lydia
Heey is Lydia ongi geworden???? Jammer, maar van de andere kant toch ook weer fijn! Heeft ze iig nog een ronde voor haar mannetje weg moet! Ik heb vanavond een klantje... om half 8 dus dat word een latertje W.s. rond kwart voor 10 klaar...
pff das balen indd , heb je zoo veel geluk de eerst ronde.. mag t niet zo zijn .. ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag worden x
He Lydia, zie je banner op dag 1 staan. Hoop voor je dat de ongi snel voorbij is en dan je lekker zwanger je mannetje kkunt uitzwaaien straks en dat je hem met ene dikker buik weer kunt ophalen. Succes meid
Dat hoop ik Maar het was echt veel... Uitgerekend vanavond heeft mannetje natuurlijk een vergadering dus die is pas laat thuis... Gelukkig wel gisteravond geklust en probeer hem anders morgenochtend nog wel even te verleiden als ik vanavond al slaap