whahaha...weet je wat helpt....uitgaan van een langere LF...behalve als je weet dat die precies 14 dagen altijd is...dan gaat die vlieger niet op...
ja, maar ik heb volgende week op m'n NOD waarsch 'n dagje vrij en dan wordt 't pas echt gevaarlijk! (weet ik uit ervaring )
Nou jij lijkt er altijd te zijn hahaha...als ik eens kom spieken....Meeaan is er......je doet goed je best om elite member te worden of niet???
ik denk dat ik zometeen een test ga halen en dan mijn ventje vraag wat te doen.........als hij zegt wachtten dan test ik de 25e ......... *is de politie nog altij voor)
ja, das waar.. maar ik denk dat ie deze maand zelfs 'n dag korter is geweest, dus als ik op m'n NOD zou testen ben ik naar m'n gevoel al 'n dag overtijd.. maar heb afgesproken dat ik meedoe met de testmarathon.. nu nog volhouden
nee hoor ik ga nog steeds voor uber-queen-member.. en de weddenschap was voor vrijdag senior te worden, nou dat was gister ochtend al binnen (oeps )
wanneer is je preciese NOD eigenlijk? want ik had vannochten één | maar me 26-11 is pas me NOD dus dan pas kans op twee ||. Mssn ben je wel te vroeg en ben je mssn teleurgesteld, en voor je gemoedsrust heeft het ook niet echt veel zin, want je zou alleen maar denken (ik nu tenminste) o maar ik was te vroeg dus misschien eventueel een kleine kans dat het wel zo is
whaaaa!!!!! SPANNEND!!! heb 't al in 't licht roze gezet om in de sfeer te komen.. maar denk wel dat dat té vroeg gaat zijn.. had je je ei gespot?
ik voel mijn ei altijd en heb hem de 10e en de 11e gevoeld dus zit nu 9 dagen erna maar heb zaterdag voor mijn gevoel de innesteling gehad heel raar maar is een gevoel...... mijn nod is de 25e als ik de test heb gedaan dan ben ik een stuk rustiger en zal ik denken het is over ik word ongi dan ben ik lichamelijk en vooral geestelijk rustiger
ja, als dat je helpt.. ik heb 't ook ooit gedaan en werd er niet rustiger van.. maar ik ben niet van de NOD politie, dus ga me niet moeien