wat voor site? hmmmz ben echt zenuwachtig voor vanmiddag......hoop zo dat er iets groeit ondanks dat het nog vroeg in de cyclus is....
toen ik een jaar of 16 was een heel pakje.....maar werd er bij iedere sigaret zooo misselijk en duizelig van dat ik het maar halfweg heb weggegooid..... Wilde roken omdat ik nogal een snoeperd ben...en wilde niet teveel snoepen...liever roken... (was toen ook heel in...al mijn vrienden rookten) Maar gelukkig vond ik het niet lekker!! Daarna nooit meer aangeraakt. (de snoep daarentegen wel.....whahahaha)
Ik was een behoorlijk zware shag roker, 2 à 3 pakjes in de week. Ben nu zo'n 5 jaar gestopt, ben wel giga gegroeid daardoor, maar voel me ondanks dat extra gewicht (is inmiddels overgewicht) wel beter.
want ik wil zo graag stoppen en ik vroeg me af hoe andere dat opgelost hebben toen ze zwanger waren maar ik kan het niet
Ik ben gestopt onder het mom van het moet niet maar mag wel, heb nog een half jaar met een pakje shap op zak gelopen.
nou ik rook nu uhm.. 11jaar zo iets. ben begonnen omdat ik het zooo stoer vond 8) en heb altijd gezegd als ik zwanger ben dan stop ik wel, maar nu we natuurlijk druk aan het klussen en oefenen zijn, is het natuulijk veel beter als ik niet rook. feit! maar ik kan gewoon niet stoppen. ik heb het geprobeerd maar ben echt een loser dat te gaat
dat is het beste! Mijn pa is 4 jaar terug gestopt na vanaf zijn 12e te hebben gerookt...Hij word 55 volgend jaar Die is cold turkey gestopt...deed niet meer roken, maar als hij er trek in had op verjaardagen en zo...dan wel eentje....en hij had helemaal geen last...hij zei zolang ik mezelf niet verplicht om nee te zeggen tegen dat gezelligheids sigaretje is er niets aan de hand...want dan ga je denken.....neehee dat mag neit...en word het allee maar moeilijker. En nu doet ie dat sigaretje zelfs niet meer...ging er gewoon vanaf..omdat hij beter ging ruiken, proeven enz...vond ie het gewoon niet lekker meer!!
55? hoe oud ben jij als ik zo brutaal mag zijn. Mijn moeder rookt al 30 jaar en is 2x 9mnd gestopt met roken, een paar jaar geleden stopte ze ook en kwam toen 20kilo en is van elende weer begonnen met roken haha