ja, lijkt me ook wel erg.. dan ben je ineens al gewoon halfweg. vind dat zo vreemd hè! je moet dan toch wel posi kunnen testen, niet? dan zou ik, als ik jou was, zeker niet wachten tot 3 dagen na m'n NOD..
Ik drink ook niet meer dan 2 glaasjes hoor, dan voel ik me meestal al wat tipsie, hihi, maar heb meestal een glas rode wijn met daarnaast een glas water, lekker hoor
by the way, nu weet ik 't nog niet denk ik.. (of ik heb erover gelezen, dan sorry!) wanneer word je elite?
dat was ikke. de film was couples retreat! de relatietips die we kregen zat overal wel een kern van waarheid in, maar ik durf ze nu echt niet meer te benoemen, ben het helemaal vergeten! de film was wel erg leuk! vandaag gaat die in premiere!
Ja vertel mij wat, ik heb het touw om mijn benen weer wat aangetrokken, geen gedonder deze week, moet nog een ruime week geduld hebben.
hey hallo! ik zit op het werk en kreeg een telefoontje dus moest even van scherm verwisselen e.d. maar was stiekem hier al even aan het meelezen rimar had me al opgemerkt hihi! hoe is het met jullie meiden? alles goed? x
't gaat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange week worden hier
Ja big sister is watching you Hier is alles goed, zitten weer op het wachtbankje, smeppen gaat bij ons niet lukken, daarvoor heeft manlief te onregelmatig werk, maar heb nu goed geklust, 1 dag voor NOD, dus het wordt superspannend allemaal. Maar hoe is het met jou, heb je last van kwaaltjes enzo??