ja, heb Kris al ff niet meer gezien.. of heb ik haar gemist? Of komt ze niet meer kijken hoe 't met ons is?
Ik mag ook graag werken hoor, we werken nu beiden fulltime. En we zullen wel zien wat we gaan doen, mocht het ooit raak zijn/worden
Dit weekend, hmmm achter de naaimachine outfit nichtje compleet maken met shirt en zo, stof voor kerstoutfit wassen ter voorbereiding van.........
Dan kies ik mezelf heb namelijk de testen al thuis liggen whahahah maar denk niet dat ik ze ga gebruiken........ben een stuk rustiger nu ik die testen hier heb liggen! en meeaan je mag op jezelf stemmen hoor GGGGRRRRRR...............nu komt er nog niks van mijn dvdtje kijken en slapen whahahahah
In december zijn ook veel bekenden, denk dat ze daar blijft plakken, heb eerlijk gezegd daar nog niet te veel gegluurd, anders wordt het denk ik helemaal erg met tikken enzo, dr moet tenslotte nog wel gewerkt worden.
Zo daar was ik weer, Kris is de 13e ongi geworden, dat was ook de laatste keer dat ze online was. Wanneer zou ze eigenlijk richting azie gaan?
@ foto van de buik ; is nog niet heel goed zichtbaar op een foto dus wacht daar nog eventjes mee.... @ Kris.. jeetje das vervelend maar onthoud goed : ik ben ook na bijna 2jr zwanger geraakt dus het kan echt wel !!!! @ prik: ach we zien het wel... kijk het nog eventjes aan en dan hak ik gewoon een x de knoop door....
ja je weet zelf wat het beste is voor jou. nou ben benieuwd hoor naar die foto in de toekomst van je buik nou we blijven gewoon hoop houden als we uitgaan van gemiddelden dan zit ik nu tegen de middenmote aan zeg maar