Goedenmiddag dames! Hoe is het hier? ik zal zo ff terug lezen.... nog geen tijd voor gehad (gisteren ook niet....) sorry
Hey meiden, ongeveer aan het einde van de maand moet ik ongesteld worden ( wat ik niet hoop ) en nu heb ik echt onwijs gevoelige borsten, nou heb ik dat normaal ook wel dat ze gevoelig zijn maar als ik er nu aan zit dan doet het gewoon pijn .... Ook heb ik last van winderigheid .. En maagzuur ( licht ) Kunnen dit nou tekenen van zwangerschapsverschijnselen zijn ?
nog roze erbij? ik kan het allemaal niet bijlezen, kleine moet zo naar bed... en gisteren kon ik niet op zzp?.. jullie wel zo te zien...hahah.. liefs
ohoh, was ik weer es weg, was mijn hulp nodig! Ik ben trouwens tegen mijn regels in vanavond nog ff hier op zp. Moest ff iets uitzoeken voor het NOD-uitje!
NOD-politie zou voor mij ook geen kwaad kunnen ik moet van mezelf nog 2 dagen wachten maar de test ligt al klaar.....
Wachten is zoooo moeilijk... Ik 'mag' over 3 dagen, maar wil nu al testen! Heb ze gelukkig niet in huis, dat is het enige dat me tegen houdt
Yes, zeker. Toen ik zwanger was leek is 's avonds wel een orkest met alleen maar blaasinstrumenten Een collega van mij is nu zwanger en heeft er ook last van
Hoi, hoi! Heb de pest in alles... zo'n beetje... vnl werk gerelateerd... Leerlingen geweldig! De rest is bud! zow. Moest ff klagen. Thanks
@ Chantal, whahaha. Dat blijf je houden. En word nog erger als.... En dan is de onderkant om geluid mee te maken niet meer genoeg... hihi dan komt de bovenkant ook als geluidsinstallatie naar voren toe. hihi @ Leeuwtje! Hoe voel jij je dan???