ik wil nog 2 dagen w88 omdat ik absoluut niet weet wat mijn cyclus doet/gaat doen na de climid.... morgen zit ik op 14 dpo... maar ja dan is het vrijdag en moet ik nog een dag werken, heb geen zin om daar met een zeer big smile of juist niet te zitten........ (nog niet in ieder geval!)
whaha tante! grappig dat jullie kleintje al zo lekker dwars is, dat belooft nog wat denk je zelf dat 't is? Wat zegt je gevoel? Wij hebben 't nooit geweten voor de geboorte, maar wist eigenlijk vanaf 't begin al dat we 'n zoontje gingen krijgen.. dat voelde zo
dat begrijp ik maar 't is lastig hè, dat w88.. je klinkt wel behoorlijk zwanger vind ik (zonder je 't hoofd op hol te willen brengen..) ik duim in ieder geval héél erg voor je! hoelaat sta je zaterdag op? dan weet ik hoelaat ik moet komen kijken
dol in mijn hoofd ben ik al ik weet nog niet hoe laat ik ga testen, meestal gaan we rond half 10, 10 uur van bed maar dat ligt wel een beetje aan wat we vrijdags doen.....
ben zooooooooooooo benieuwd! dat helpt mij door die wachtdagen heen sè, meeleven met de anderen.. vind dat van jullie altijd minstens even spannend als van mezelf
nahh..manlief is moe... en moet krachten sparen...want dat ei van mij gaat enorm groeien....dat weet ik zeker!!
Hola!! Hoe is het hier? Ik moet nog ff teruglezen, wil ff vertellen dat ik net spotting heb gespot En dus morgen ongi ben! Maar..Ik ben blij dat de ongi optijd is. Netjes op dag 29/30! xxx
Ik ga heel hard voor je duimen!! dan heb ik vannacht ook wat te doen als ik weer wakker lig vanaf half 5 ofzo......
ja, dat is ook zo.. mijn NOD is volgende week donderdag, maar wil tot zaterdag wachten met testen.. (maar geloof er niks van dat ik 't zolang volhou.. voel me al zo.. kweet nie.) maar dat heb ik niet hardop gezegd
oh jammer Marlayne.. maar goed van je dat je er niet té erg van aangedaan bent.. op naar december en we hopen voor 2 dikke roze strepen onder de kerstboom!
borduur maar lekker verder meisje, ben hier tussendoor ook ne mega slechte film aan 't kijken met 't mannetje.. maar vind er echt niks aan..