Das beetje afhankelijk wanneer de ongi komt. Aankomende dinsdag zit ik op 28 dagen, maar heb mijn ei paar dagen later gehad dus verwacht ongi pas volgende week vrijdag. Dus dan ff bellen en als het goed is kan ik dan de week erna. Eerlijk gezegd hoop ik dat mijn ongi wat eerder doorbreekt, want twee weken na de hsg heb ik dan een afspraak op fertiliteit om alle resultaten door te spreken, maar als ik pas na volgende week kan bellen heb je kans dat ik de uitslag pas na de kerstvakantie krijg en dat zou ik jammer vinden. Wanneer heb jij je hsg???
Volgende week donderdag. Tegen zij zeiden ze ook dat ik zooooooooooo snel mogelijk moest bellen als mijn ongi was begonnen. Maar ja, kon dus pas op dag 18 terecht, ze zaten ineens vol tot 26 nov. Kan voor de officiele uitslag pas 2 weken erna of bellen of een afspraak maken, weet het niet meer precies, hoor het volgende week wel.
jawel, héél veel betere dingen te doen, maar die zijn niet zo leuk en ik weet 't!! jullie hebben de pannen van 't dak geklust!
Das wel balen zeg! Maar goed je weet nu in elk geval dat hij volgende week gebeurt! Kan je daarna weer verder!
zeg Yootje, nu ben je toch wel extra blij dat je naar belgië komt niet? nu dat een BELG de EERSTE PRESIDENT VAN EUROPA IS GEWORDEN
Ik hoop nog steeds wel een beetje hoor!!!! Dan zou t beebje namelijk verwekt zijn op verjaardag van mijn mannetje altijd leuk om te herinneren.
kijkt subke niet begrijpend aan, weet jij dat niet??????? *snel googlen gaat, want ze heeft stiekem ook geen idee*
*doet vreugdedansje* en gaat nu terug aan 't werk, want heeft net 'n beetje naar haar voeten gehad omdat ze wéér eens 'n fout gemaakt heeft.. hoe komt 't toch?