daarom gebruik ik handschoenen Ventje doet het wel hoor..maar dan moet ik er zooo vaak om zueren en stinkt dat ding nog meer....dus doe het liever snel ff zelf....gaat 10000 keer sneller.... mannen....
hahaha...nou nou...stel je voor kleine erbij..dan moet je nog eens 2 keer zoveel was doen...... Heb per week twee volle trommels van kleren en spullen van Alyssa.........
zo dames, bezig over de was? niks spannends? ik bevries hier zowat met dat raam open, maar durf 't niet dicht te doen
Daarom ben ik zo blij met MRmeeaan, die was kan ik al jaren op sommen dat veranderd nooit (timmerman) 1 werkbroek 2 truien 7 t-shirts 7 onderbroeken 7 paar sokken 1 jogging pak voor 's avonds en af en toe is wat nets haha.. de andere 5 wasmanden zijn van mij hahahaha grapje
hahaha ja zo een had ik er ook..........maar dat is snel afgeleerd als er geen schoon meer in de kast ligt...of hij zelf moet strijken hahahaha...(hij trekt het gewoon ongestreken aan dus....) maja als je geen tijd heb gehad om te wassen....en er is niets meer schoon....dan leren ze wel dat het niet makkelijk is om iedere dag en soms 2 keer per dag iets schoons aan te doen!!
grinnik.. bij ons is 't net andersom.. halve mand voor Tygo, 1.5 voor MrSubke en dan 'n héél klein beetje van mij (heb maar één goede broek meer en geen tijd om te gaan winkelen )
Heb je geen parfum in je tas...klein beetje op je kraag van je trui/blouse/shirt spuiten...dan ruik je dat meer als andere geurtjes...... beter als bevriezen....
nee, niks.. missch nog ne deo roller, maar dan gaan ze hier toch maar héél vreemd kijken als ik dat op m'n trui zit te rollen whaha!
ik kleed me wel eens 3 keer per dag om. begin met net werk outfitt (denk apen-mantel-pak ) thuis trek ik huis pak aan om vervolgens me te bedenken dat ik nog even de deur uit wil en weer wat anders aan trek haha
hahaha...ff naar de wc...enop je nek rollen....trui geeft vlekken van deo roller... Ik heb het zelf ook zo gedaan....was 24/7 misselijk bij begin zwangerschap en kon zelfs nog niet tegen de geur van een mandarijntje...of koffie....maar deo of een geurtje ging dan weer wel..........zo deed ik het dus...