oh sorry.. ik heb gewoon een héééééééééééééél levendige fantasie zie meeaan al op de pot zitten en dan wordt ze eraf gerukt ohoh, ik blijf erin *zit te schudden van 't lachen*
@ 3Kats; Bij de apotheek kan je zakjes ORS halen voor je mannetje, zitten vitaminen/mineralen in zodat mannetje toch wat binnenkrijgt als ie zo aan het afvallen is!!!
hahaha als mijn man het doet dan is het ook niet grappig...en hij doet het latijd!!! (slaap zelf met oordoppen.....) Maar had de ramen open staan in de zomer....mannetje was moe en ging overdag ff tukkie doen...wij zaten buiten...was met de buurvrouw in gesprek..(nog geen schutting toen) en ineens zegt ze...wat kan jouw man snurken zeg...hoor hem hier...en ze had gelijk hahahahaha.....
*MRmeeaan voorsteld met een romper en een vopspeen* nope je hebt gelijk! helemaal niet schattig hahahaha (eerder beetje eng. brrr)
oooh te erg......krijg rare visoenen..............)bij man bijt hond was een keer een vent die ging solliciteren in pamper en mutsje...zo liep die altijd rond dus moest een werkgever hem ook zo aannnemn......ja vind jd het gek dat hij al 12 jaar thuis zat.....