ik zit me net te bedenken dat als ik ongi wordt mijn volgende NOD waarschijnlijk volgend jaar pas is... dat klinkt wel heel ver weg!
hey meiden heb net toch een fout toetje op van mona Chocodreams: chocolademousse met caramel-fudge.....jammie!!!!!!!!!!!!!!!
allemaal al flink symptomen? ik in elk geval al weer genoeg om behoorlijk zeuwachtig te worden...pfff... liefs
ik moet in elk geval nog twee dagen wachten...dan maar even afwachten of ik het nog trek...hahha.. en jij? liefs
aaaahhh...wat spannend!!! hoe lang moet je eigenlijk nog wachten dan? waar staat je banner op ingesteld? en welke symptomen heb je? kan ik mezelf ook nog even lekker teasen..hahah liefs
ook dat hoeft niets te betekenen he?.. ik had het bij mijn vorige zwangerschap niets eens door... liefs
ik heb last van bandenpijn, al 1,5 week...soms heel fel.., verder moe, moe, moe en oo ja, moe... geen/minder zin in koffie, gevoelige borsten, beetje misselijk, bij vlagen..mmm verder weet ik het even niet meer.. o ja, lage rugpijn.. liefs