ja, 't gaat 'n lange week worden. Ik heb door omstandigheden dinsdag verlof ipv donderdag op m'n NOD, dus dat komt goed uit nu gewoon druk bezig blijven
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWW wat een mooie positest!!!!!! Geniet er lekker van!!!
Misselijkheid heb ik (gelukkig) geen last van! moe dan is van de afgelopen dagen, maar dat kan ook komen omdat ik de afgelopen nachten steeds anderhalf uur klaarwakker heb gelegen (van ongeveer half 5 tot 6)
ja, zal daar dan missch wel aan liggen heb net 'n beetje teruggelezen en je symptomen gevonden ben hier mezelf ook gek aant maken denk ik.. ben zoooooooo moe hè en alles stinkt.. pfft.. nog een week..
Hihihi heerlijk hoe je jezelf gek kan maken he. Ik ben ook al zo moe en dat terwijl ik minimaal 10 uur per dag slaap....en ik loop al drie dagen dat er hier een rottingsluchtje hangt en niemand anders ruikt het hahahaha hoezo je blijft jezelf gek maken
euhm ik kan wel zeggen dat je rustig moet blijven en jezelf nix aan moet praten maar tja...... dat is niet echt geloofwaardig denk ik
Hee dames ik ga jullie weer verlaten, ga boodschappen doen einneh geniet er lekker van, wel nog even je banner veranderen hoor, hihi Dames prettig weekend allemaal bye bye zwaai zwaai
ow ja banner veranderen... euhm mag ik tellen vanaf mijn 1e ongi dag of moet ik door de clomid een andere datum aanhouden?
whaha! das echt.. heb deze nacht ook 10 uur geslapen en wil nu eigenlijk al terug gaan liggen.. en voel me zo.. ja, kweet niet.. maar dit zeg ik natuurlijk alleen hier en tegen mrSubke probeer natuurlijk ook de hele tijd te denken 'je bent gewoon ziek aant worden'. kan hè?