ja! toch niet helemaal alleen! en dan nog in 't gezelschap van een kersverse zwangere effe tellen dan.. dan zou ik een cyclus van 30 dagen gebruiken deze keer.. 't maakt eigenlijk ook helemaal niet zoveel uit hè.. je gaat na je HCG uitslag en bij je eerste echo 't precies weten
ja das waar.. je hangt zo op 't randje.. nou, dan zul je bij de juli én de augustus mama's moeten gaan babbelen wat 'n luxe probleem
ja dat is wel heeeeeeel erg...... tspijt me maar ik moet van mezelf gaan strijken! er ligt echt een enorme stapel maar ik zal tussendoor af en toe ff kijken!
ja, moet hier ook terug in actie vliegen.. missch tot straks en geniet er nog maar lekker van hè meisje
zat me net af te vragen waarom ik eigenlijk aan het strijken ben...... ben nu zomerbroeken aan het strijken welke ik strax, als alles goed gaat, toch niet meer kan dragen
*tumdietumdietum, tokkelt ongeduldig op haar bureautje terwijl meeaan op haar gemakske terug aant lezen is*
jij al weer bijna 6 weken zwanger, wat gaat het snel he?..wauw.. ik heb al testen in huis, maar wil nog een tijdje proberen te wachten i.v.m. mijn vmk de eerste maand.. wil gewoon een knaltest...hahaha.. maar jullie zijn bijna de eerste die het horen hoor.. liefs
einneh: gefeliciteerd!!!! dani86: sterkte met je kat, hoop dat het goed komt. hier: ga ik door naar december
Goedemiddag meiden, Ik heb nu al een aantal dagen goed last van mijn borsten en vroeg me af of je dat nu ook hebt als je ongesteld moet worden .. Ik kan me heugen dat ik voorheen wel eens last van mijn borsten kon hebben als ik ongi werd maar het is nu al een aantal dagen dat ik er last van heb .. Morgen is mijn NOD ... Weet iemand of dit nu een teken van ongesteldheid kan zijn of heb je dan niet een aantal dagen last van je borsten ??
HOI! ff snel... maar ik heb foto's in mijn album geplaatst van de kinderkamer!! De boel staat op zijn plek! Joepie! Nu schoonmaken geblazen en wasjes doen en kijken wat we hebben... Nu is alles gewoon in de lades gepropt... En weet ik echt niet meer wat we al hebben. Hoop dat het hier goed gaat! Knuff!
he....balen, had je al een voorgevoel? of ben je overdonderd door de duiveltjes... in ieder geval een dikke knuffel voor je!! liefs
tja, het kan beide.. ik heb het zowel met het doorbreken van nod gehad, maar ook toen ik zwanger was... liefs