hey muurtje, prachtig hoor! vind 't zo knap van je.. en mooi buikje zo ben bijgelezen, ga nu bedje in. tot morgen
ey meiden ben ffies niet meer geweest omdat ik weinig nieuws had... vandaag een drukke dag gehad... 5:30 ons bed uit... 7:00 Sabi wegbrengen 8:00 bij de gymzaal zijn om om te kleden.. 11:00 met bussen naar de boot 12:00 op de boot met Sinterklaas... 13:00 van de boot af en gaan lopen en gek doen 17:00 naar de gymzaal 18:00 naar t huis van me schoonmoeder om te douche en te eten.. 19:30 Sabi weer ophalen 23:00 naar huis... ik ga zo ook naar bedje toe maar wilde ffies wat van me laten horen en me banner checken en kijken hoe t met iedereen is...
nou, baal zelf ook trouwens.. heb er een testje tegen aan gegooid... en helemaal niets, nada, noppes... spierwit en negatief... geen nette cyclus dit keer dus,... ook nog geen ongi en nog steeds misselijk, maar dat is mannetjelief inmiddels ook, dus zal wel een virus zijn? nou ja.. laat de ongi maar komen dan he?.. liefs
oh jammer meisje, maar zolang er nog geen ongi is, kunnen we nog hopen hè! ik duim heel erg voor je!!
dank je meid.... denk zelf dat ik ongi ga worden hoor... anders had de test toch op zijn minst al heel licht positief moeten zijn... liefs
het besef begint nu wel te komen vooral omdat ik vannacht een paar keer wakker ben geweest door zeer pijnlijke (.)(.) (slaap graag op mijn buik) maar ja dat hoort erbij he! Verder gaat het goed! heb alleen de hele dag honger......
hoi meiden, hoe is het hier? nog roze bij gekomen? ben niet zoveel meer op het forum door me nieuwe werk...zit niet meer veel achter de pc daardoor. afgelopen keer heel veel gevloeid, duurde ook heel erg lang voordat het echt over was...dus misschien weer een vmk? kijk aar bij me ff. nu weer aan de klus. liefs van mamatje
ja, dat hoort er allemaal bij ik was bij Tygo toen de hele dag misselijk en 't enige wat hielp was eten, dus ik zat ook de hele dag te eten je moet natuurlijk wel 'n beetje letten op wat je eet
tja ik weet niet.. zou je wel denken hè, maar ons lichaam kan ooit gek doen.. maar begrijp dat je niet te erg wilt blijven hopen.. dikke knuf in ieder geval
Hallloooooooo allemaal!!! Hoe is het met jullie? Hebben jullie een fijn weekend gehad? En...Is er misschien nog roze bijgekomen? *Even bijlezen*