g'morgen dames hier hangt 'n hoop spanning precies.. @Meeaan: gewoon rustig blijven. Wacht je NOD en eventueel de testmarathon af en dan heb je zekerheid én weet je hoe mrMeeaan er écht over denkt. Ik weet zeker dat 't gewoon 'n beetje stress is van zijn kant. Moest je nu zwanger zijn, is 't toch zo en moest je ongi worden dan zou ik er nog eens goed over babbelen @Rimar: ik ken jammer genoeg helemaal niks van tempen, maar boven de controlestreep is toch goed, niet?
en bij deze ga ik ook meteen afscheid nemen dames, of willen jullie nog even babbelen? Ik maak mezelf hier helemaal gek met al m'n sypmtomen en heb massa's werk, dus de strategie om vandaag door te komen is om me op m'n werk te storten en niet aan m'n lijf te denken
Ik zou dat ook wel graag willen maar het is hier zo rustig, pffft ik zou er haast aan gaan denken om morgen gewoon vrij te gaan nemen
ja het is hier ook vreselijk rustig, en buiten dat kan me dr gewoon niet aanzetten om iets te gaan doen. heb vreselijk geslapen
heb morgen verlof moeten nemen omdat de onthaalmoeder weg moest, maar heb er eigenlijk gene tijd voor.. en heb ook héél slecht geslapen..
whaha! ja, dat heet hier in België zo.. Is iemand waar Tygo heen gaat als wij gaan werken. Ze zitten daar met 7 kindjes of zo..
ja dat weet ik niet.. dat klinkt dan weer als 'n pleeggezin hier en dat is 't niet.. 't is gewoon iemand waar hij overdag bij blijft als wij werken wat 'n cultuurverschillen toch
een gast ouder gezin is dat kinderen verblijven als de ouders aan het werk zijn. maar dan bij die mensen thuis verblijft. Dus zeg maar als ik op kinderen pas maar wel bij mij thuis
Ik was vanmorgen al ruim voor de wekker aan wakker, weet niet wat dat is, misschien dat ik toch onbewust giga zenuwachtig ben of zo??
goedemorgen meiden, zie dat jullie allemaal al beetje zenuwen beginnen te krijgen. Ik ga heel erg hard duimen voor jullie hoor. Rimar je tempdaling kan minder goed nieuws zijn, maar laat ons duimen dat ie morgen gewoon weer omhoog gaat hé