ik ook was om 5uur klaar wakker, ruim een uur voor de wekker. pff ik kon ook echt niet meer in slaap komen. Ben niet moe ofzo maar heb gewoon nergens puf voor
en ik was om 4 wakker en heb een uur liggen draaien voor ik weer in slaap kon komen dames: 't gaat 'n heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange week worden
Ja we wachten af wat de temp gaat doen, hihi, het is allemaal nog een beetje onwennig dat tempen. Maar we zullen het zien komend weekend
ben er weer vandoor. Heb net een uurtje gesport, nu een maskertje op gezicht en zodadelijk boven poetsen. Dan komen mijn ouders, want ik moet de voetjes van mijn mams verzorgen. ik blijf duimen hoor meiden
en je hebt PB terug dames: allebei bedankt voor 't antwoorden hè (en voor me niet te hard uit te lachen )
komt ie toch maar dan: muugzuur, buik pijn (nog steeds), moe lusteloos, trek maar geen eetlust, alles stinkt en alles is vies.. volgens mij was dat het wel een beetje oja (ff wijzigen) ik kan volgens mij beter me computer op de wc zetten want om de zoveel tijd staat me blaas op knappen. blijf die trap op en aflopen, weliswaar goed voor de BBB maar krijg er het heen en weer van
is ook weer waar.. en om eerlijk te zijn heb ik 'n heel weekend vanalles gevoeld en vandaag is dat precies weg.. heb alleen nog last van m'n boops.. en dat gevoel herken ik van m'n vorige zwangerschappen.. maar we blijven met de voetjes op de grond en wachten geduldig als altijd af..
die van mij: héél moe, alles stinkt, boops zijn gevoelig en gespannen, zeurderige pijn in onderbuik en onderrug, buik is ook beetje opgeblazen, minder eetlust euh.. nog iets? nee, dat is 't zowat denk ik.. en neem m'n vorige berichtje terug.. pijn in onderbuik en rug is er ook nog..