nou omdat jullie toch al bezig zijn hier mijn symptomen, die ook weer helemaal niets. ik wordt 'sochtends misselijk wakker, dat is weg nadat ik iets gegeten heb. heb honger gevoel en geen zin in eten gevoel door elkaar heen, af en toe steken door mijn borsten/tepels. Lichtelijk opgeblazen buik, maar als het meer wordt dan wordt ik geheid ongi. Het enige wat ik frappant vind is dat de misselijkheid nu erger is, alsmede mijn hongergevoel. Maar heb extra fruit en brood bij mij, dus dan eet ik gewoon een extra mandarijntje of appel, hihi
Symptomen zien er goed uit , maar ik hoef toch niet de NOD politie te waarschuwen hea?! Hoe gaat het hier meiden?!
ja Rimar, klinkt toch goed hoor, maar we blijven er allemaal nuchter onder, dus nee Sammy, de NOD politie kan hier niks komen doen vind 't in ieder geval weer zoooooooooo spannend
nee hoor want wij zijn braaf en testen niet, eerder de NOD ghostbuster want we zien spoken hahahahaha.. *gek maak modus on* al hopen we allemaal van niet natuurlijk *gek maak modus off*
Rimar, er is ook een topic waarop de temperatuurkaartjes van zwangere meiden staan, je kan missch eens gaan kijken (niet om je gek te maken natuurlijk), maar dan kan je missch beter aan die van jezelf uit?
Wie niet, ik denk dat iedereen die spanning hier heel goed kent en weet wat het is de week voor de NOD aan.
Dank je wel sammie, we kunnen alle hulp goed gebruiken. Hoop dat einneh nog ff langs komt om hcg te strooien, of een andere zwangere. We nemen alle hulp in dank aan.
Ik wacht het deze ronde gewoon af meid, dit is de eerste tempronde dus alles is nieuw, apart, vreemd. Ik wil eerst inzicht in mijn cyclus krijgen op deze manier en wie weet is het wel snel zichtbaar hoe mijn cyclus werkt, daar is het mij om begonnen.
Wat is gaviscon eigenlijks (ik heb kans dat ik nu erg blond klink, maar ik heb werkelijk geen idee wat dat is)