dat is 'n middel tegen maagzuur, zoals bvb Rennie.. maar Rennie mag je niet nemen als je zwanger bent
*rimar pakt een touw, zet meeaan weer rustig neer op de bank, en bind haar vervolgen goed vast* Zo jij klein stresskippetje, doe je wel ff rustig aan?
hahaha heerlijk om jullie verhalen terug te lezen hoezo stelletje stress kippetjes bij elkaar hahahha......ik wil wel meedoen, maar valt niet zoveel mee te doen want voel helemaal niks.............ook apart hahaha
ik ga koffie drinken, en ik wierp even net een blik op de lijst van NOV. schrikbarend veel rood zeg!!! brr..
Misschien kun je daarvan iets overbrengen op meeaan, dat kan ze wel gebruiken geloof ik, een beetje rust
ja, er is nog niet veel roze.. maar dat is dan aan ons om dat nog te veranderen.. en charmedknorrie: niets voelen wilt niets zeggen (we zullen je ook eens stress bezorgen )
ey rimar, je lijn is wel weer vol (dat is toch ff 'n stippel geweest, niet? of ben ik nu vanalles dooreen aant gooien)
Nee dat klopt, 1 dag later was stippellijn weer een hele lijn, ik snap dr helemaal nikkes nada noppes van.
ik snap ook niets van heel dat tempen, maar 'n volle lijn is toch 'n goed teken hè.. want op die dag dacht je dat je je ei ging hebben, niet? en ja, heb al Zumba gedaan.. vanavond missch weer, maar heb eigenlijk geen .. zin
Mij krijg je niet aan de stress hoor deze maand hahahah.....ik zit er gewoon op te wachten zodat ik kan bellen voor mijn hsg....ik ga er totaal neit vanuit dat ik zwanger ben (al zegt een klein stemmetje achterin mijn hoofd nu van das niet helemaal waar een heel klein gedeelte blijft wel erg hopen)