joepie charmed heeft de 1000!! proficiat!! dames, heb vergadering nu, dus tot morgen!!! ik hoop dat we allemaal beter slapen en dat niemand ongi wordt! (heb wel verlof, dus weet niet hoelaat ik kan komen zien.. waarsch pas rond 13u) groetjes!
lekker hoor een dagje verlof, ik hoop maar dat die kleine de hele dag als een gek rond kruipt/rent dat je daar de hele dag achter aan moet en dat je dan geen tijd hebt om te testen... (gnagnagna)
helemaal alleeheen... heb niet alles bij kunnen lezen, ga zo sporten...dus dat red ik niet.. ben nog niet ongesteld.. af en toe menstruatie krampen, maar het zet nog niet door.. mag nu wel gewoon komen van mij... of ik wil een vette posi test..niet dit tusseningebeuren...bleehh.. nou meiden.. ik ga sportief doen..haha.. liefs
Hey meiden, Wederom een snelle update van mij (drukke dag voor de boeg). Ik ben 1 dag overtijd! En bij de vorige keren was het: overtijd == zwanger Heb ook pijnlijke borsten, moe, misselijk... Klinkt lekker allemaal! En nu maar hopen dat het deze keer blijft zitten Fijne avond allemaal, Leeuwtje
Dank je Ik denk morgen. Mijn collega (die nu 20 weken zwanger is) neemt vandaag een test voor me mee die ze nog had liggen. Jij nog maar 3 dagen, spannend! Hoe voel je je?
oh spannend!! ik duim voor je! en ik voel me zwanger.. maar niet verder vertellen.. nee, kweet niet.. 't voelt gewoon heel erg alsof 't prijs is. Moe, pijnlijke borsten, sterk ruiken, opgeblazen buik en krampjes.. 't kan natuurlijk nog alle kanten uit en ik probeer er nuchter onder te blijven..