moest mijn broodje ff uit de oven halen het gaat op zich wel maar heb net wel ff flink staan vloeken en een traan gelaten.....wat doet dat toch pijn...het hele achterste kootje van mijn wijsvinger is nu blaar auw!
nou nou, gisteren is er idd niet zo veel gekletst, maar vandaag.. jeetje!! ik weet echt wel niet meer wie wat gezegd had.. sorry.. maar herinner me wel dat ik gemist werd (wat fijn was om te horen ) en dat er getwijfeld werd aan m'n weerstand tegen 't testen awel .. ik heb nieuws.. ik heb nl helemaal NIET getest en ook niks in huis gehaald who's proud of me??
aja, dani ben blij dat je poesje aan de beterhand is Leeuwtje: waar blijf je??? en euh.. aja, charmedknorrie.. dikke kus op de blaar hè (maar voortaan wel 'n ovenwant gebruiken of zo )
Dat klinkt inderdaad erg pijnlijk. Heb je daar wel iets voor? Iets verzachtend dat helpt bij brandwonden??
Ik ben al 2 nachten achter elkaar 2 uur voor de wekker aan wakker, val wel weer in slaap, maar vreemd vind ik het wel misschien ben ik ook wel gewoon giga zenuwachtig