Whaha, leuk als iemand ietsjes achter loopt... hihi Ehm... Een dinges met eh... ik weet het niet meer? Vergeten! arg! Oh ja! Een gynaecoloog die er geen gat meer in ziet... is nooit grappig
Rimar, als je me maar niet zo hard knuffelt als dat hondje bij dat poesje doet... dan loop ik de eerst komende dagen nog niet... hihi Maar wat een schattig plaatje! En bedankt voor de knuffel! Je krijgt m ook terug!! Knuf!!
't klinkt allemaal wel veelbelovend Rimar.. en je ziet maar hoor voor dat testen.. als je ons zaterdag allemaal op roze ziet gaan, kan jij je ook niet meer inhouden
hey dames ik ga er weer vandoor vriendlief moet nog 4 banden wisselen op onze auto voor de keuring doei doei
ja ik weet het, ik ben dr ook bang voor, maar wie weet wordt ik donderdag gewoon ongi en hoef ik niet meer te testen
gaap...solly meiden...vandaag kan ik niet lachen..ben zooo moe...slecht geslapen omdat ik vanmiddag weer op FM moet....
Als jij het verschil niet weet tussen een theezakje en een tampon, dan kom ik nooit bij je theedrinken