*ketent zichzelf vast in haar kamer en weigert 't huis uit te gaan* ze gaan mij hier naar buiten moeten sleuren!
*doet een ongi-blijf-weg-dansje voor de meiden hier* Meeaan dikke knuffel meis! Ik hoop vreselijk hard voor je dat het niet iets ernstigs is!!
Rimar, zag dat je temp wat gezakt is... ik blaas hem wel weer ff omhoog voor je..komt ie! *pffffffffffffffffffffffrrrrrrrrt pffffffffffffffffrrrrrt, hup hup omhoog jij!*
tja meid, de waarheid is hard, kweet er alles van, maar gedeelde smart is halve smart, en aangezien we gelijk oplopen zitten we nu in hetzelfde schuitje, wachten, wachten, broekloeren, wachten, wachten, wachten, broekloeren, wachten, etc. etc.
Ja dat was ff flink balen vanmorgen, heb 3 x achter elkaar getempt, de eerste was nog erger, de laatste 2 gelijk, die heb ik ingevoerd
nee heb al 3 bakkies op, das mijn maximum. mijn thermoskan is helemaal leeg nu, ga zo aan de bammetjes met optimel
ik vind nu die misselijkheidsvlagen vreemd, ga er van uit dat ik ongi wordt, maar zoals nu heb ik hem nog niet meegemaakt. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh ik heb een raar lijf
ja ik ga ook aan de bruine bammetjes en een koud glas melk.. zo weer terug ladies *zwaait* kijkt nog een keer achterom *zwaait nog eens*
wij allemaal hier krampjes komen en gaan, ben daarstraks ook even misselijk geweest, 't enige wat vrij consistent aanwezig is is m'n vreselijk rothumeur..