poeh....er overvalt me een vlaag van: "ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook" Ik word er helemaal emotioneel van, we willen het allemaal zo graag. Bah, ik had tien jaar geleden echt niet gedacht dat zwanger worden en blijven (van mij maar ook van vrienden en kennissen) zo'n groot onderdeel van mijn leven zou uitmaken.
Toen ik 8 jaar geleden voor het eerst het gevoel kreeg ook graag mama te willen worden had ik ook niet gedacht dat ik daar zoveel voor moest doorstaan
't kan wat met een mens doen hè.. en over 16 jaar als we lastige pubers hebben die we achter 't behang willen plakken, dan denken we nog eens terug aan deze tijd
Nee meid, als ik dit ook zo had geweten, dan had ik het misschien wel anders gedaan, dan had ik oa mijn spiraaltje niet laten zetten, die ervaring van toen had ik graag zonder gewild
ik heb het ook te kwaad, zit eigenlijk gewoon te janken achter de compu. En ik mag niet eens klagen want heb gezond kindje. Ben het gewoon zo zat en vind het zo oneerlijk verdeeld. Bah
Soms kan ik me t ook bijna niet voorstellen dat t ooit nog gaat gebeuren hoor! Al blijven we natuurlijk hoop houden.