Ha meiden! @ Zethu: Goede vooruitgangen met je mannensoap lees ik meid, super leuk voor je! Heb je helemaal niets meer van Mr. Arnhem gehoord na het weekend? @ Suus: Super leuke foto!!! @ topic pil vergeten: ik heb om eerlijk te zijn alleen de eerste 10 reacties gelezen en schrok gewoon een beetje van de toon van sommige meiden, maar dat is algemeen bekend hier denk ik. Ook ik ga me er verder niet mee bemoeien @ Einneh: Fijn dat je ongie bent geworden meid! Hoop dat de Clomid wat voor je doet en dat je op roze mag in november! @ Hier: Vanmorgen niet geklust, was echt te moe en moest daarna haasten omdat ik naar de tandarts moest en daarna naar werk. Temp was zelfde als gisteren dus gaan vanavond weer aan de klus. Ik zie het allemaal wel
Hoe krijg ik het toch voor elkaar om altijd precies online te komen als er helemaal niemand is?! Mijn mannetje is lekker spaghetti aan het maken
hoi hoi gisteren de uitslag gehad HCG was zo hoog dat ze frummel al zouden moeten zien op de echo en dat deden ze dus niet dus moet morgen om 8:15 een echo maken weer . Hoop zo dat ze frummel zien anders is het een BBZ en daar ben ik echt bang voor .
Meid wat spannend zeg. Stevige knuffel van mij. En hopelijk zie je morgen een mooi vruchtje op de echo. Hou je taai!!
hij DACHT iets te zien maar dacht toen nog dat het te vroeg was om wat te kunnen zien. Dus hoop het zo dat frummeltje te zien is een 2de tegenvaller zal me zwaar gaan vallen denk ik