Zethu hoor en echo en kijkt: oh Susan! Sorry, ben op msn bezig met een vriend en een kennis van me. Druk druk druk ga zp maar afsluiten.
Sorry zwerf een beetje over de site maar kan niks vinden waar ik kan mee kletsen dus misschien kunnen wij kletsen???
voel je je verlaten suus? Hihi...vervelend he alleen thuis zijn.... Oh en Zethu...idd gaan met die banaan...niet geprobeerd kan een gemiste kans zijn! Iemand duivels in de aanbieding...pfft wil ongesteld worden...moet woensdag nieuwe strip pil innnemen...maar volgens mij mag dat niet als ik geen doorbraakbloeding heb gehad....zal maandag bellen als er nog steeds niets is... Heb wel buikpijnen..maar (sorry) laat ook enorme winden...vermoed iets verkeerds gegeten of iets wat op de darmen werkt...want had ook dunne derrie in de pot vanmiddag (nogmaals sorry!!) Groetjes, Miranda Groetjes, Miranda
He miranda. Lees in je onderschrift dat je al 3wkn ongesteld bent terwijl je vraagt om duivels in je bericht. Snap het niet helemaal. Helaas zijn mijn duivels net weer weg dus kan je ze niet geven
Die zijn voorbij..moest 1 week de pil slikken van 3 weken ineens... was me onderschrift al vergeten.. zal het ff aanpassen!
hmmz...nee ff kijken..30/9 gestart met de pil om bloeden te stoppen...dat was na 3 dagen gedaan...dan nog 4 dagen verder de pil geslikt...en nu al 4 dagen aan het wachten op de duivels. dus 11 dagen geleden voor het laatst ongesteld, en dat heeft 24 dagen geduurd.... Groetjes, Miranda
En nu zit ik hier weer in mijn eentje. Miranda das dus lekker iedere keer weer aan de pil moeten kan toch ook niet goed voor je lichaam zijn. Is er geen andere oplossing om het bloeden te stoppen en een redelijke cyclus te krijgen. Als ik het goed heb heb je toch ook PCO of heb ik dat mis...??