Ik dacht ik kom nog eventjes gauw gluren en wat ziet mijn oog: Meeaan, hartstikke gefeliciteerd met je zwangerschap meid.
Ik ben aant stuiteren door de kamer hier van blijdschap voor meeaan, toch nog blij dat ik nog eventjes kwam gluren. Had een gigavermoeiende dag dus blijf niet lang. Iedereen een prettig weekend toegewenst en tot maandag
jee, het lijkt wel stilgevallen hier! Meaan: mooie banner hoor. @ hier: buikkrampen! ongi is doorgebroken. had het echt gister al verwacht, maar het wilde niet doorzetten. En toen ik vanmorgen mijn temp zag wist ik het: het gaat doorbreken. En ja hoor. Balen dat dat juist net op de dag van het uitje gebeurd, maar ja.
@ Zethu, hallo goede morgen! Nou, ik heb eindelijk weer eens lekker geslapen. Heerlijk. Ik heb neit eens gehoord dat manlief weg is gegaan. Die bleek om 8 uur al op zijn werk te zitten. hihi En hoe is het met jou?!
Goedemorgen Muurtje zo fijn dat je goed geslapen heb mijn nacht was verschrikkelijk ben nu in etappes me huis aan het doen voor de visite van vanmiddag. Maar me misselijkheid is er ook nog steeds blegh haha
Goed morgen Melanina, daar ben ik ook altijd zo nieuwsgierig naar... hihi. Hoe reageerde de mr's... hihi Die van mij was er niet bij toen ik teste... ik deed t tevroeg nl... hihi enne..
Melanina, ja dat ken ik! Ik heb er zo'n 3 en een halve maand last van gehad. Neem pauzes tussendoor. En eet liever 6 keer kleine beetjes dan 3 keer. En probeer zuren te vermeiden. Sapjes b.v. dan aanlengen met water en sommige dames zweren bij vanille yoghurt.
sap drink ik altijd met water en anders drink ik al water en ja kleine beetjes eten steeds want ik heb heel de dag honger haha Maarja ooit komt het goed haha Heb het er iig wel voorover hoor