Goeiemorgen! Ojaa vandaag is het uitje! Veel plezier voor de meiden die erheen gaan! Melanina: vervelend hoor dat je zo misselijk bent steeds, hopelijk is het snel over! Muur: das best vaak, 2x per week naar de fysio..maar je bent in goede handen daar! Wowie en alweer 30 weken!!! Je zit al op 3/4e!! Dus nog 10 weken te gaan! Dat is 2.5 maand! (Ik denk ik zeg het maar tegen je, aangezien je niet kon rekenen, hihi) Testers: volgens mij zijn er niet zoveel testers over???
g'morgen Heitje.. er staan er nog 4 op de lijst.. Lydia ging zeker testen, want die is jarig vandaag (en volgens haar temp gaat ze op roze hoor)..
* Hangt de vlaggetjes uit, en stopt een toeter in haar mond* Er is er een jarig Hoera! Hoera! Dat kun je wel zien dat ben jij! Lydia, Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk vandaag een extra mooie dag!
ja Lydia, dan ga ik je ook alvast 'n gelukkige verjaardag wensen, want moet hier in gang gaan schieten ik kom straks nog wel eens kijken en ik hoop dat je een supercadeau hebt gekregen!!
Ja inderdaad..dat moet wel geluk brengen! Lydia gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk heb je een mooi roze kado!!
Hoihoi, sorry was ff afgeleid... door een ander topic... over de aflevering van zembla van afgelopen week. Werd een beetje pissig... gebeurt mij normaal nooit!?!? hihi Maar eh.. tja, rug. gaat al iets beter. Zeker in de ochtend. maar in de avond ben ik net een waggelende eidereend. ZUCHT! Enne eh... bedankt Heitje... hihi Ik ben nog niet genoeg in paniek! hihi. ARG! moet nog zoveel doen! hihi
ja gaat goed! buikje begint aardig uit te zetten (vooral aan het einde van de middag) heb al broeken welke niet meer passen en moet nieuwe bh's halen maar verder gaat het prima hoor! ben heeeeel erg benieuwd naar de eerste echo maar dat duurt nog 3,5 weken..... hoest met jou?
hoi hoi , hier een onduidelijke test !! had om 6.30 getest.. ff gewacht en zag zover ik wakker was niks .. om 10.00 wakker en toen gekeken en zie ik wel n streepje .. niet super duidelelijk maar je hoeft m echt niet te zoeken !!! ja weet het dom dom dom !! maar da heb ik toch nog nooit ! gehad met die testen en heb er zat gedaan ! ik ga zo ff een digitale halen.. x