Dames ik kom even ego-en Deze ronde afgeblazen Vanmorgen voor FM ei wa niet goed gegroeid en ik had niet eigen gyn, deze was erg bot (ik kende hem van mijn MK ) ook al slechte ervaring. Ik ben de hele dag van het gebeuren van slag geweest, daarbij komt dat de donor zeer lastig beschikbaar is dit weekend ivm eigen IUI traject. de stress rond de planning de vragen rondom mijn eigen cyclus en de onzekerheid en de botte manier van de gyn van vanmorgen hebbenn ons doen besluiten te stoppen. Maandag gesprek met eigen gyn en ik wil nu een goed plan... Tevens gaan we kijken voor andere donor... en we gaan een officiele klacht over de andere Gyn neer leggen. Sorry voor ego bericht... kan iemand me van de NOD lijst halen?? Schuif ws al door naar december
ik wil zelf nu gaan kijken of er meer patienten zijn die onheus zijn bejegend door deze arts, een vriendin van me is ook vreemd door hem behandeld echter ze kan niks doen haar echtgenoot is zelf arts (ook in dat zh), dus voor haar lastige situatie, maar we weten dat hij dit soort streken vaker heeft. Ik denk er over ook een oproep op dit forum te zetten echter weet nog niet welk topic daarvoor handig is> iemand een idee?? Zelfs de ass van de poli balen van zijn manier van werken...
He jou wilde ik hier niet zien!! Meiden ik ga nog even verder bijlezen of heeft iemand een kort update vanaf vanmorgen??
Hey meiden! @ Melanina: In ieder geval positief nieuws! Mijn duimen draaien dat er woensdag een mooi vruchtje te zien is. @ Ricmar: Wat ontzettend k*t meid! Als je slecht behandeld bent zou ik zeer zeker een klacht indienen! Weet verder ook ff niet zo goed wat ik moet zeggen, het zit je allemaal niet mee Dikke knuf voor jou in ieder geval! Wij zijn net ff naar Praxis geweest om glasvezelbehang en latex te halen. Morgen ff plafons in de hal witten, behang tegen de muur plakken en dan volgende week overschilderen Heb er helemaal zin in! Verder wil ik ook nog ff naar de stad morgen, ben al een week of 3 aan het kwijlen tegen een paar laarzen, en salaris is weer binnen
ricmar meid! dikke knuffel! en gelijk heb je,een arts moet je correct behandelen! hoop voor je dat je een mooi plan kan opstellen! dikke knuf!
He Ricmar, ben even stil van je berichtje. Kan wel allemaal standaard goede bedoelingen gaan geven maar weet dat het niet helpt voor het gevoel wat je nu hebt. Hoop voor je dat je eigen Gyn met een goed plan komt waar jullie je in kunnen vinden. En dan je met frisse moed weer verder kunt gaan wanneer jullie er klaar voor zijn. Vind je instelling altijd super wat voor tegenslag je ook krijgt. Je opbeurende woorden hebben menig dame hier er weer boven op geholpen denk ik. Mij heb je zeker opgebeurd wanneer dat nodig was. Hoop dat je nog wel mee blijft kletsen wanneer jij daar zin aan hebt. Knuffel
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/159139-graag-iedereen-lezen-begrip-gevraagd-voor-meiden-waarbij-niet-lukt.html Voor iedereen die al langer bezig is het de goede raad van anderen zat is. Kwam ik dit tegen op het forum
Knap dat ze het zo verwoord heeft. Ze heeft wel helemaal gelijk. Het is zo makkelijk praten als het snel gaat... Niemand bedoelt het rot, maar het komt zo rot over. Bij mij in de omgeving weet overigens helemaal niemand dat wij bezig zijn, ook geen vrienden of vriendinnen, ouders of schoonouders. Ben erg blij met mijn uitlaatklept zp Hoop dat het bij ons niet zo ver komt dat we het traject in moeten, maar je weet maar nooit en het laatste waar je dan op zit te wachten is een opmerking als: "Je bent er teveel mee bezig"
Helemaal mee eens. Ik heb wel een zwangere vriendin waar ik er gelukkig goed over kan praten. Maar zei weet ook niet wat het is om er lang voor te moeten vechten. Maar heeft er wel alle begrip voor
Oeehhh ik heb trouwens vandaag Gooische vrouwen seizoen 5 gekocht Heb expres niet gekeken de afgelopen weken, zodat ik lekker in bed kan kijken