NOD November 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laico

laico Actief lid

22 okt 2009
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zethu: laat ik het zo zeggen...ik ken het. Mijn ex-man heeft mij ook verlaten nadat ik al een mk had gehad en we weer opnieuw bezig waren.
    Wel knap dat je hier toch blijft meekletsen. Vind je dat juist niet moeilijk?
    @Mgwc: jij dus ook al een kindje. Hoe oud?
    @Ricmar: wat kl*te zeg! Een gyn zou je juist moeten opvangen en daar moet je je goed bij voelen. Ik zou ook zeker een klacht indienen.
    @Petatje: haha, nu mag ik dus een echte gefeliciteerd doen! Zei ik toch...een streep is een streep ;)
    @'kadootje': tja ik ben zelf jarig in december dussssssssssss.....:D

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik hoop op reacties , hoop dat het een beetje gelezen wordt

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames, ik ben een beetje nieuw bij de NOD clubs.
    ik ben 17oktober ongesteld geworden, eerste keer na miskraam. nu hoop ik dat mijn cyclus net lang genoeg is dat ik 1november heel erg vruchtbaar ben (en de 2de) als alles goed gaat komt mijn vriend de 1ste thuis dus dan hebben we veel kans (hij is dan 3maanden weggeweest)
    ik zou dus rond 17nov. (als mijn cyclus weer normaal verloopt?) ongesteld moeten worden (of liever niet)
    we hebben al een dochter van 19-10-2008 en een sterretje 11sept 2009.
    groetjes bren (en weltrusten;))

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Heey bren,

zit ook pas sinds kort hier hoor, heb een zoontje die in dec 2 wordt en in maart dit jaar een hele vroege miskraam gehad. We zijn ff tot rust gekomen, maar sinds sept weer gestopt met de pil. Gister zijn de duiveltje gekomen na wat actie met mn hubbie hihihi, dus ook ik ben van de partij bij deze ronde!

Volgende week dus je eisprong, wel lekker dat je vriend dan thuis is! Leger (ivm 3 maanden weg zijn)? Lijkt me moeilijk hoor.. Maar is wel ontzettend belangrijk werk.

5. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi allemaal, ook ik ga mee voor de NOD in november, ik wens jullie veel succes, en hopelijk heel veel beebjes:D.Liefs Vita

6. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    Goedemorgen dames, ik had me gisteren al op de lijst gezet, maar meld me officieel aan voor november.
    succes allemaal!
    x

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    In eerste instantie zullen ze tabletten gebruiken, Clomid .
    Slaat dat na enkele maanden niet aan, dan word er over gegaan op injecteren met Gonal-F of Puregon.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo dames!! Ik wil me hier ook graag aanmelden. Mijn NOD is rond 9 november en ik ben al mama van Louise die nu ruim twee jaar is.

Ik hoop op veel positieve testen hier!!

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi,

Welkom alle nieuwe dames!

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @trishka,
    vriend zit op de grote vaart. 3maanden weg en 3maanden thuis. het is af en toe zwaar (tijdens mijn MK was hij ook niet thuis) maar de maanden dat hij thuis is is juist weer erg lekker. 3maanden full-time:) hij begint het nu wel moeilijker te vinden om leah te missen (mij ook, maar dat is minder erg;)) in zijn ogen gaat ze nu ineens zoveel kunnen, kruipen, zich optrekken, zelf uit een beker drinken, zelf gaan zitten.

nog een vraagje, ik moet nog terug voor controle naar de gyn. (nacontrole van mijn miskraam) nu hoop ik dat ik een echo krijg (maar omdat ik al ongesteld ben geweest weet ik niet of hij dat zal doen??) maar mocht ik een echo krijgen, volgende week vrijdag, zou hij dan kunnen zien of er een eitje klaar is?

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Je kan er altijd gewoon even naar vragen of hij even een inwendige echo kan doen, onder het mom dat je toch zeker wil zijn dat je baarmoeder schoon is.

Ik kreeg anderhalve week na mijn vmk dan nog een inwendige echo, om even te controleren dat het allemaal schoon was, toen zagen ze wel mijn eierstokken en mooi laagje baarmoederslijm, maar heb er toen niet aan gedacht om te vragen of ze een mooi eitje kon zien.

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @beg. ik denk dat ik dat maar ga doen, ben wel gecurreteerd maar toch.
    ik ga in belgie (krijg je meer echo's) en moet het zelf betalen, nou ja, krijg het wel vergoed, maar bedoel. niet dat het ziekenfonds daar moeilijk over gaat doen. dus misschien toch maar vragen:D
    juist omdat vriend dan 2dagen later thuiskomt ben ik erg benieuwd.

13. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi Brenjomi,

Bedankt voor je krabbel. Knuffel voor jou!!! Hoop dat het deze maand raak mag zijn voor jou. Fijn dat je je hier na alle ellende mag melden.

14. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Morning!

@ Nieuwe dames: Welkom!

@ BEG: Zie ik daart een eitje komen? Hoop voor je dat je snel een kruis krijgt!

Verder alweer vergeten wat ik gelezen heb :)

@ Hier: Net bppdschappen gedaan en ff naar de stad geweest om laarzen te kopen, maar die hadden ze dus niet meer in mijn maat grrrrr... Nu ff lekker broodje aan het eten en thee drinken en daarna gaan we met de hal beginnen.
    Jullie nog plannen voor dit weekend?

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    En nu dus weer een aflevering van:

Zethu's mannensoap

Ik voelde me gisteravond helemaal niet lekker. Dus was op de bank tv gaan kijken. Wordt ik door een vriendin aangesproken. Door haar ben ik langer opgebleven dan de bedoeling was. En maar goed ook.
    Mr. Utrecht kwam online op een tijdstip dat ik eigenlijk al naar bed had willen gaan.
    Hebben nog ff gezellig gekletst. Maar ben toch een beetje op tijd naar bed gegaan. Ik vroeg hem nog of hij al niet beltegoed had (dat was van de week al opgegaan) en hij zei dat hij dat vandaag wel zou halen.
    Ik was net in slaap gevallen... krijg ik een sms binnen. Hij had via internet toch maar btg gekocht en wenste me weltrusten

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    Nog nieuws? Hier niet, geen ei en geen nieuws.
    Welkom alle nieuwe dames.

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
  18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    nope

19. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk je update Zethu!

Waarom zijn mannen altijd zo chago als ze iets moeten doen? Hij is nu plafond aan het witten en heeft echt een shithumeur. Ik vind het juist altijd leuk om dingen op te knappen! Ik ga dus ff het plafond boven op de overloop doen nu :)

Deel Deze Pagina