weet je wat helemaal jammie was, had voor visite vanmiddag een monchoutaart gemaakt met kersenvlaaivulling er boven op heb nog de helft over, maar morgen ook visite, dus kan laten voor morgen, of morgen een cake bakken
Ik ben chocolat chunk cookies aan het eten want vriendlief is nog niet thuis. Dus kan nog niet eten maar heb wel trek.
He hallo dames, Kom ook nog even spieken voordat de visite komt. Wij hebben afbak bolletjes gegeten. Voor vanavond gevulde speculaas gehaald. Zitten er helaas 6 in en we zijn maar met zijn 4en. Wat een straf moeten we er morgen weer 1 eten.
ja echt zo erg, hele ook een hele taart gemaakt, en 2 meiden hadden afgezegd, dus nog een halve taart over hihi
He BEg, ben weer lekker achter je aan aan het gaan. Eerst hier toen in dec en nu weer hier. Nou ja blijf hier maar je komt vast wel weer terug naar NOV.
Hey meiden, nog steeds rustig hier zie ik. Klinkt lekker taart en gevulde speculaas Ik ga richting mijn ouders. Misschien dat ik er later nog even ben en anders fijne avond en tot morgen!
ben begin dit jaar verhuisd, maar sommige mensen waren tot nu toe nog niet op visite geweest hier en morgen schoonmoe en aanhang
hoi iedereen ik ben nieuw hier en heb 2 nov mijn nod ik ben priscilla 25 jaar we zijn vanaf begin sept gestopt met de pil we zitten nu in ronde 2 voor onze eerste kindje groetjes pris
He dames ik ga afsluiten de visite zal zo wel komen. Fijne avond en tot morgen misschien en anders tot de volgende keer.
hhmm hier ook friet gegeten, wel gehaald. de auto is gemaakt, moesten 4nieuwe banden onder, nieuwe remblokken, nieuwe stang voor, nieuwe rubbers aan de uitlaat, nieuw slangetje voor de ruitensproeiers. gister heeft mijn ma de auto hier gezet, dus moest nog even testen hoe hij rijdt. en de auto rijdt vanzelf naar de friettent (hij rijdt heerlijk, geen kraakje of piepje meer te bekennen joepie, mag ook wel voor dat geld) leah ligt ook heerlijk in bed, hopelijk slaapt ze door? en is ze morgen niet al te vroeg wakker met dat tijdsverschil (gelukkig slaapt ze anders ook lang) moet me nog even op de lijst zetten. denk dat ik het op 17nov. hou. heb het uitgerekend met de calculator van hier en met 31dagen zou ik op de 16de kunnen testen? (en dan ben ik 1nov. erg vruchtbaar daar hoop ik heel hard op)