@brenjomi: Welkom op het NOD-topic!! Ook ik ben hier nieuw . Wat verschikkelijk dat je vriend er niet bij was toen het mis ging. Dat moet echt heel erg voor je zijn geweest. Ik duim voor je dat het weer snel raak is en dat het beebje zich dan stevig vasthoud. @Kubus: balen joh dat ze jouw maat laarzen niet meer hadden. En zo te horen druk bezig in je huisje! Hier gelukkig bijna alles achter de rug. Wij moeten alleen boven op zolder nog wat schuifdeuren zetten en een extra zoldertje maken. Komt nog wel. @Caraemma: ik heb een zoontje van 8 maanden, dus ben er weer vlug bij . @Priscillaq: Hoi hoi, welkom hier! Spannend he, dat wachten....pffffff.
@laico, leah was hier 6maanden toen we voor een tweede gingen. was zwanger toen ze 8.5maand was. ze hadden anders 17maanden gescheeld, dat had ik wel leuk gevonden. en wat is vroeg zag een paar jaar geleden iemand en hun kindjes schelen 9maanden dat vond ik wel vroeg (maar ook wel leuk, ze waren al ouder) het was inderdaad erg moeilijk dat hij er niet was. nog een weekje. kan bijna niet meer wachten gelukkig heb ik een drukke week, dan gaat het vlug. als ik nog zwanger was geweest zou hij nog een maand langer varen (dat is een klein voordeel dat hij nu wel al naar huis komt)
@Brenjomi: heftig hoor. Wel fijn dat hij nu eerder naar huis komt. Dus klus er maar flink op los als hij hier is .
dat klussen is niet echt een probleem de eerste dagen. de visite die langskomt om hem te zien is meer een probleem hahaha. maar we bellen gewoon vanuit de auto dat we iets later thuis zijn. dus zeg een half uur speling en een half uur is heel lang als je elkaar 3maanden niet gezien en aangeraakt hebt (en als je nagaat dat we 2,5uur van schiphol wonen. en iets van anderhalf uur van brussel, dan heb je geen half uur nodig)
Hallo meiden, Gezellig hier! Ik heb mijn NOD 1 november.. Heb sinds 3 maanden steeds regelmatige cyclus van 34 dagen. Heb vorige week zondag voor mijn gevoel eisprong gevoeld (buikpijn) en gisterenavond kreeg ik ineens ontzettend veel menstruatieachtige buikpijn(innesteling?).. Daarna ook romige witte afscheiding, terwijl ik de week na mn eisprong nergens last van had. Verder ben ik moe en zijn mijn hoofd en rug veranderd in krentebollen .. Vind het heel erg spannend. Heb de eerste paar cycli last gehad van ontpil verschijselen, maar daar is laatste 3 cycli al geen sprake meer van geweest. Dit is de eerste keer geweest dat mijn vriend ook daadwerkelijk thuis was en we dus de hele week rond mijn eisprong als gekken geklust hebben! Heel veel succes allemaal dames!!! Groetjes!
Hahaha!! Heel herkenbaar! Mijn vriend is ook regelmatig in het buitenland. Wij hadden deze keer eindelijk het geluk precies de week van mijn vruchtbare periode samen te zijn, nadat we elkaar ook alweer een maand niet gezien hadden.. Was dikke pret dus.. hihi.. Nu weer bijna 3 weken zonder elkaar.. Ach, als het steeds samenvalt met je vruchtbare periode dat hij weg is, is het heel erg vervelend. Maar terugkomen met je vruchtbare periode is geen straf.. Mensen die wel eens schrijven: pff, om de dag klussen... Daar kan ik nou helemaal niets van begrijpen, hahaha!! Veel plezier!
he bb heb ik wat gemist?? ik zie in je onderschrift sraan waarschijnlijk nog 3 mnd wachten voordat je weer mee mag doen? x
Goedemorgen meiden! Nog steeds rustig hier zie ik! Ik ben lekker een ontbijtje aan het maken en denk dat ik straks even naar de Gamma rij om verf te halen. Zouden eigenlijk trapgat behangen vandaag, maar vriendlief ligt met kater op de bank en heeft niet zo veel zin om te bahangen Dan maar vast het deel dat al gedaan is voorzien van een laag verf
Goedemorgen Kubus. Alles goed jij geen kater?? Hier eindelijk een hoge temp en geklusd gister, spannend dus weer. Hadden ook een mooie bak gister. Wij zaten hier op de vistie te wachten en hun zaten op ons te wachten. Kregen om half10 een smsje waar hadden we nu afgesproken???? Nou ja maar een andere datum geprikt. Hadden we toch nog een lekker avondje samen
susan hahaha dat ik humor. ach ja je hebt je vast wel vermaakt met je mannetje... (ik wel met de mijne haha)
Wij hebben American Pie gekeken. Ken ik al uit mijn hoofd maar blijft leuk. Wij hadden uit voorzorg 's middags al geklusd omdat ze vaak aan het bier gaan samen en dan komt van klussen toch niks meer. Was dus voorbereid
goedemorgen dames, hier ook op het gemakje vandaag, het is lekker weer hier. zo even eten, hondjes uitlaten, stofzuigen en dan even naar mijn ouders, de hondjes slapen daar, want moet morgen nogal lang werken (van 8-19, we hebben vergadering lekker??) en dan moet ik morgenochtend alleen leah naar mijn zus brengen. hier nog een week geduld voor we eindelijk eens aan de klus kunnen
Hier alles goed hoor meid, ik heb geen kater hihi Mannetje had een mannenavondje en ik was gezellig naar mijn ouders gegaan om ff bij te kletsen. Komisch dat jullie op elkaar zaten te wachten Ben benieuwd of je temp hoog blijft, dan hebben jullie in ieder geval goed geklust! Hier ook weer temp iets omhoog vandaag, maar heb nog niet echt gezwollen boobs, wat ik normaal wel heb na ei. Wij hebben eergisteren (dag voor eerste tempstijging) voor het laatst geklust, dus moet mannetje vandaag weer verleiden voor de zekerheid