Hay meissie, tja we zijn erachter gekomen dat vriendlief zowat onvruchtbaar is door de antibiotica die hij maanden heeft moeten slikken. Gelukkig is hij er nu vanaf maar het duurt 3 maanden voordat zijn zwemmers ververst zijn. Dus we maken pas half januari weer kans. We hebben de laatste maanden dan ook voor spek en bonen mee gedaan. Ach het is vervelend aan de andere kant geeft het ook een beetje rust. Hoe is het met jou??
oeh, wij zijn net wakker en gedouched enzo hihi zo maar even boodschappen doen vanavond hebben we eters over de vloer dus zo nog uitgebreid staan koken
Goede middag (inmiddels) dames. alles goed hier? Ik kom zo met een nieuwe aflevering van mijn soap!!!!
Zoals beloofd weer een nieuwe aflevering van: Zethu's mannensoap gisteren zei een vriendin van me al via sms dat het gevoel wederzijds was als hij extra voor mij btg haald via internet. Ik wilde het niet geloven. Ik was aan het poetsen geweest en was even aan de pc gaan zitten. En toen kwam Mr. Utrecht online! Ik hem aangesproken. En komt ie gelijk met de melding: "d'r is me hier toch iets gebeurd net! Staat mijn ex met d'r nieuwe vriend aan de deur." Ik heb hem gelijk ff gebeld en heb hem een beetje tot rust laten komen door hem ff flink te laten uitrazen. Het gekke is, dat hij hier vorige week van gedroomt had! Dus dat heb ik ook met hem besproken. Maar vervolgens zijn we het over onze date volgende week gaan hebben. Hij zou me vanalles laten zien. En op een gegeven moment werd hij wel heel serieus. Zegt ie: "ik weet wat jij voor mij voelt, en dat is ook wederzijds. Maar we moeten niet te hard van stapel gaan, je moet me ook de tijd geven om alles te verwerken". Ik heb gezegd dat ik hem te leuk vond om te snel te willen gaan. Ik kan het wel uitgillen, weten jullie dat?
Oehhh in dat geval blijf ik ook ff plakken voor de nieuwe aflevering Ben eigenlijk Gooische vrouwen aan het kijken, maar dvd 2 kan wel even wachten
Wij waren om kwart over 7 nieuwe tijd er al uit. Zijn er op uit geweest om Foto's te maken maar waren al te laat de zon was al op en alle beestjes waren al weg. Vandaar
OH Zethu spannend. Geniet ervan. Wanneer is je date?? Oh jee straks horen wij op het uitje allemaal gezwijmeld over Mr Utrecht: oh hier zijn wij geweest en hier hebben wij gezeten en hier..... en hier..... Hihi mag hoor Zethu
Ik ben verschrikkelijk lui vandaag... Als mannetje zo op de bank ligt kan ik me er ook niet toe zetten om actief te doen Ben wel met de was bezig, maar verder nog niks gedaan
Komende zaterdag is de date!!!!! En best kans dat ik met het uitje dan zo ga praten ja. Zal hem die dag helaas niet kunnen zien. zijn vader viert dan de 12,5-jarige bruiloft. Is een beetje te vroeg om er al heen te gaan dan....
Kubus kan het zijn dat je ei net is geweest? Spannend als je temp, morgen weer hoog is. Was wel een kleine stijging maar zou kunnen (denk ik)