Zethu mag hoor, alleen maar zwanger praat is voor de niet zwangeren ook niet leuk. Luisteren wij wel naar jou. Ben blij voor je meid het is je gegund geniet er lekker van
Zou kunnen, geen idee. Niet meer zoveel slijm gespot gisteren en vandaag, maar nog geen last van mijn boobs. Ik heb echt geen idee. Ik ben wel benieuwd hoe lang mijn cyclus wordt deze ronde... Als ik uit ga van 26 of 28 heb ik wel een korte lf? Ik denk dat ik volgende maand gewoon even af moet wachten, dan heb ik een heel tempkaartje en is het wat makkelijker te overzien.
Ik hou voor mezelf altijd 4-5 dagen tempverhoging aan om te zien of ik echt een ei heb gehad. En dan hoef ik meestal ook niet lang meer te wachten op mijn ongi. Ik zit nu op 3 dagen tempverhoging. Dus verwacht volgende week zondag mijn ongi.... (gelukkig net niet met mijn date...) maar heb ook al eens gehad dat mijn temp na de 3 dagen weer naar beneden kelderde....
Bij mij blijft temp van ei tot ongi hoog en gaat pas 2e ongi dag weer omlaag. Dus laat hem nu maar mooi hoog blijven
He dames ik ga jullie verlaten zit er al de helem orgen achter. Ga eens even wat doen in huis. Fijne dag nog verder
Hallo was ik alweer. Mannetje is motorrijden, heb alles opgeruimd wat opgeruimd moest worden en dacht kom hier maar weer eens kijken
kom ook af en toe even binnen vallen , ben de kamer in "winter"stand aan het zetten (bank voor de verwarming vandaan). Ach ja en dan moet alles van de kant, durf nu te slepen heb geen IUI gehad deze maand dus kan risico nemen, mannetje helpt me lief (ondanks de rugpijn(reuma) en de zware nacht hahaha)
Hier kan de kamer maar in 1 stand eigenlijk vind ik best jammer. Krijg ook wel eens zin om alles te veranderen
het is wel een hop werk, immers als je een bank van de kant trekt dan zie jdat je je hele laminaat vloer kan doen , af ja dan wordt alles 2 keer per jaar goed schoon.
Ach ja houd je bezig he. Hier komt alles ook zo 4x per jaar van de kant en gaat de dweil er onder door.
Vanmorgen temp stijging gehad. Nu echt hele dag al felle steken. Heb ik echt nog nooit gehad. Zou er dat nu toch iets gebeuren? Ben er echt een beetje misselijk van. Wie herkent dit????
hellooww iemand een update ? ben voor t eerst 2 dagen hier niet geweest en t is echt VEEL TE VEEL om bij te lezen .. !! kus !