Ohh ik herken het meid. Schrijf al je klachtjes op zoals ik heb gedaan. Als het raak mocht zijn is het leuk. En als het niet raak is weet je ook hoe of wat. En zou leuk zijn als je zwanger mee gaat naar Utrecht
@Susan27: Ik ben 7 okt. ongesteld geworden en heb me eisprong rond 18-19 oktober gehad. 20 oktober namelijk een echo ghad en toen waren er tekenen van een eisprong te zien.
Ja ik zit fout ben ik nu ook achter. Ikke dan 18 juli. Ach we hebben maar 17 verjaardagen in juli/aug. dus kan er ook nog wel bij
Ben gestopt met klachten noteren merkte vorige maand dat ik er erg onrustig van werd overal op letten. We wachten gewoon af. Deze week gelukkig erg druk op werk dus het is zomaar 7nov. Die tweede week komen we ook wel door
Ja moeder, vader, oma, zwager, vrienden, dochter van zwanger en ikzelf, nichtje. Opa en oma op dezelfde dag (dat is wel weer handig)
@Susan27: Ben het met je eens over de klachten hoor, je lichaam kan je zo voor de gek houden en je krijgt er alleen maar teleurstellingen van.
Daarom dromen mag maar symptomen ga ik echt niet meer bijhouden. Daar word ik helemaal gek van. We zien het vanzelf
Mannetje is motorrijden. Het plenst hier momenteel hoop maar dat hij die bui niet heeft. En dat hij snel thuis komt vind het niks motorrijden in de regen he
hoi Dames, Hoest hier....wij doen ook weer actief mee zeg maar. Ons relatie dipje is opgelost en we gaan er weer volledig voor