susan eet ze en ricmar dank je...hoop dat er voor jullie ook eens iets gunstigers in de sterren staat!
dank je....zie dat jij zwanger bent...gefeliciteerd...dat had ik volgens mij ook nog nie gezegd...want ben heel weinig hier geweest de laatste tijd.
wij weten het nog nie...zal waarschijnlijk wel patatjes worden of zo...heb nie ech zin om te koken...
ja dat geloof ik....hoop nog steeds dat gevoel ook binnenkort mee te mogen maken. Vind het al onwerkelijk dat ik Tante word bij mijn kleine zusje...nu ikke nog.
zo heeeeeeeeeeeeeeeel de middag staan koken en visite is geweest, hebben gegeten en nu weer lekker met z'n 2 op de bank (waren vergeten de klok in de woonkamer te verzetten, met het gevolg dat het eten om 5 uur al klaar was hihi)
Hey meiden, ik heb even een vraag, mag ik m hier droppen? ik hou mijn temp ook bij voor het eerst ni is mijn temp op dag 14 : 36.5 en op dag 15: 36.6 en dag 16 36.7 dag 17 : 37.0 wanneer kan ik dan concluderen dat me ei is geweest? ik dacht zelf dag 15? hmz vind het wel btje raar want afgelopen woensdag dag 13 had ik rekbaar slijm.. Is mijn cycli dan nu weer korter? of is dat niet percee zo, (omdat ik uit was gegaan van 31 dagen) Help
ik denk dat je ei dag 16 is geweest ik zou het asl ik jou was in FF zetten (zie link in onderschrift) dan geeft deze dat vast over een paar dagen wel aan(als je doorgaat met tempen)
ja dat heb ik bekeken, maar is allemaal in engeld ik snap t nie goed:S drom heb ik zelf een grafiek gemaakt ..
Hey meiden hoe is het hier? @ Chelle: Welkom terug meid! Eten is hier bijna klaar en gaan daarna lekker tv kijken samen Uiteindelijk niets meer aan de hal gedaan vandaag, waren allebei erg lui. Wel huisje nog aan kant gemaakt, anders erger ik me daar de hele week aan Misschien dat ik vanavond nog even kom spieken en anders fijne avond en tot morgen!
Smoor vlees, sajoerboontjes en witte rijst, en chinese soep (chinese kruiden en kip). bij de koffie nog stuk mon chou taart van gister. Beetje van conimex beetje van mezelf